Hi! Megkérdezhetem milyen zene megy a title alatt? Nagyon tetszik, de sajna nem találom se Google-n, se Youtube-on. Előre is köszi
Csak kevés ehhez a játékhoz a csakrája
Figyu, ha egy játékban tápolni kell, még pedig úgy, hogy annak semmi köze a történet szövéséhez, még csak utalások sincsenek rá...
Ha a küldetés KÖZBEN kimehetek, aztán hazajöhetek aludni, hogy felgyógyuljak...
Ha a játék elején ki van írva, hogy haza kéne menni a rövid kerülő úton, ezzel szemben titkos kút van elhelyezve (cheat jelleggel)...
Ha unalmas csatákat kell vívni nem túl érdekes szörnyekkel...
Ha tápolni kellen, mert különben üres, vagy jácchatatlan lenne a sztori...
Az NEM a játékos hibája. Azt jelenti, hogy a készítője nem fordított elég időt, figyelmet, törődést a játékra, nem volt elég kreatív, nem egyensúlyozta ki, stb.
Egyetlen értékelhető dolgot találtam a játékban: a szövegek (relatíve!) egész szinvonalasak, kivéve az ezer szívecskét, meg a soksok pontopontpontot.
A tápolás helyett (üres időelcseszés) még a szint automatikus felírása (cheat) is jobb megoldás.
Ja: level8-nál nem kaptam extra skillpointokat.
ja2: ez a játék NEM RPG. (ez nem feltétlen baj, csak legfeljebb én nem jáccom vele)
Kösz a válaszokat, további jó szórakozást.
Nem tudom hány RPG-vel játszottál, de én nagyon kevés olyannal találkoztam, amibe csak story mode van. Vegyük például a Tales of Phantasia-t vagy a Final Fantasy I-et. Mindkettőbe "random encounter"-ek vannak(véletlenszerű harcok). Azok is szerepjátékok és azokban mégse tudod kikerülni a harcokat. És ha egyik játékban sem tápolsz, nem fogod tudni legyőzni a bossokat, és sehova nem fogsz eljutni. De ha téged csak a történet érdekel, akkor nem RPG játékot keresel. Menj játssz egy visual-novellel, olvass könyvet, vagy nézz filmet.
A skill pontokat ha jól emlékszem, pedig nem szintek után kapod, hanem össze kell hozzá gyűjteni egy bizonyos mennyiségű xp-t.
Vagy csak te vagy szerencsétlen, elég sok ember kijátszotta már a játékot.
Amúgy meg tuti valami nyálka vagy, érződik a stílusodból, illetve elég erősen fikázod a játékot. Szánalmas próbálkozás, dehát ezt úgysem fogjátok abbahagyni.
Ideje lenne felnőni.
Én sem szeretem a tápolós részt, de ha valaki nem elég ügyes, hogy történet szerinti szinten végigvigye, akkor tápolni kell egy RPG-ben. És mióta tápolnak, azóta ezt beleszámítják a játékmenetbe a készítők, ezért is tesznek bele könnyítéseket, pl. gyógyító tavakat. Hogy te nem tudod mi az az RPG, ráadásul kioktatsz róla, az csakis a te hibád..
Hát én is eléggé szerencsétlen vagyok, háromszor kezdtem el játszani, mindháromszor volt egy harc, ahol háromszor egymás után a csaj nem találta el a taknyot, és a takony kinyírta. De tápolni lehet, ezt tanúsíthatom. ^^ Am kb hányas szintig érdemes tápolni még mielőtt elmennék sepregetni?
Az RPG-k alap eleme a harc, a karakterfejlesztés (tehát a tápolás). Azt én nem értem miért mondod a játékomra, hogy nem RPG, mikor ez az. A többivel kapcsolatban.. hát nem a mi hibánk, hogy nem tudsz játszani a játékkal és ezt minden rosszindulat nélkül írom
Azért jó, hogy megpróbáltad ^^
Womath, ha emlékeznék :S
Arra emlékszek, hogy Arlennek mindenképp az Íj a legerősebb fegyvere, vagy ha a TP-ket a közelharcra és a kitartásra adod neki, akkor kardokkal jól tud szeletelni. A bossok miatt én a távolsági fegyverzeteket tudnám ajánlani, de annak az a hátránya, hogy beza ki fog fogyni a lőszerből és akkor közelharcra kényszerül a kerekter, amiben biztosan alul marad
U.I.: A TP-ket nem szintenként kapja a játékos, hanem bizonyos mennyiségű exp után. Minél nagyobb a szinted, annál ritkábban kapsz TP-ket, egy alkalommal emlékeim szerint pedig ilyen 7-10 TP-t a nyeremény
Az íjjal tényleg erős a csaj, csak két baj van. Amit már mondtál, a nyílvesszők elfogynak. A nyálkák meg nem dobálnak annyi nyílvesszőt, pénzt, hogy folyamatosan lehessen pótolni.. Másik nagy baj itt az elején, hogy eléggé ügyetlen Arlen, és van amikor 6-7 nyílvessző elmegy egy nyálkára, mert annyiszor mellélő. Mondjuk a későbbiekben gondolom nem lesz ennyire gond a pénzzel, mint most az elején. Lehet veszek majd a csajnak valami fogpiszkálót, azzal böködheti a nyálkákat.
OFF: Rin, azért nem feltétlenül a tápolás a lényeg, hisz minden final fantasy-hoz találsz low level walkthroughtot, azaz kezdő szintű karikkal játszák végig a játékot
Jó, de hát ez nem final fantasy, hogy level 1-en végigtold a játék felét kihagyva. Kénytelenek lesztek játszani vele, ha végig akarjátok játszani = über gonoszság
De ha valaki nagyon mob, az úgy is csalni fog, makerből megnyitja és felhúzza a kezdő szintet etc etc..
az szomorkás
RPG = Role Playing Game
azaz szerepjáték
Van egy (esetleg több) virtuális szereplőd, akit te irányítasz. Küldetéseket, kalandokat, utazásokat, harcokat, stb. bonyolítasz le (vagy esetleg csak veszekedsz a többiekkel), amik folyamán XP-t szerzel. Ettől a szereplőd fejlődik és képességekre tesz szert. Ezeket később felhasználhatod.
Fontos, hogy
1) Te írányítsd a cselekmény fonalát , azaz valódi választási lehetőségeid legyenek
2) A karaktered jácca a játékot, és nem te, azaz SZEREPLŐKÉNT cselekedjen
3) A mesélő (készítő, stb) megfelelően megtervezze a pályát. Lényeges, hogy ne kelljen metatudást(metatudás: olyan tudás, amivel TE rendelkezel, nem a karaktered) használnod, illetve olyan dolgokat cselekedned a játék végigviteléhez, amelyeket a karaktered NEM tenne.
4) Mivel a játék mese jelleget ölt, illő, hogy nagy jelenetek (úgynevezett boss-ok) legyenek benne...
Nagyjából ennyi.
Nos nézzük:
1) NINCSENEK valódi választási lehetőségeid (maximum a karaktered felépítésében, de sokat ott se vacakolhacc - a storyline szépen, egyenesen megy előre)
2) NEM tudsz szereplőként cselekedni, mivel lényegében sosem választhacc. Ha néha úgy is éreznéd, hogy 'na most végülis csinálhattam mást is' azonnal elszáll a 'szereplés' illúziója, amint lefekhecc aludni(!) 2 szörny között, amitől felmegy a HP-d maxra MIKÖZBEN éppen meg kéne reggelizned mert állítólag éhenhalsz...
3) Ha a karaktered fejlesztéséhez kalandokat kell átélned, ölnöd, felkészülnöd és egyebek, az oké: feltéve, ha a mesélő ezt (intelligens módon) beleszövi a történetbe. Némiképp rákényszerít esetleg, hogy harcolj, hinteket kapsz, hogy most talán mászkálni kellene mert ez egy olyan nap...
Összefoglalva:
Ez a játék NEM RPG. Én nem állítom, hogy ez baj lenne. Mindenesetre úgy tűnik, hogy 10-12 éveseknek készült, én meg sajnos ezt már kinőttem. Ez van.
Egészen konkrétan a játék jóval közelebb áll a 'puzzle' kategóriához (mesével és felesleges egysíkú öldököléssel fűszerezve), ha már kategorizálni akarod.
Hívd bátran RPG-nek, ettől még nem lesz az. Ha elég sokan hívjátok annak, akkor természetesen lesz egy réteg (vagy már van is), aki pontosan EZT fogja érteni, ha erről beszélsz.
Mindenesetre bármi is ez, lehetne kidolgozottabb. Elhiszem, hogy az több munka, meg tesztelők ötletekkel meg minden, és ennyi időt nem szívesen fektecc bele. Sebaj.
ps: nem tudom, mi az, hogy 'nyálka' (mármint ha nem a játékban szereplő kis zöldikékről van szó)
ps2: a játékkal nem az a baj, hogy nehéz, hanem, hogy túl egyszerű és nincs semmi mélysége. az nem tesz egy játékot nehezebbé, hogy többet kell benne feleslegesen "..."kodni. ennyi erővel dobálhatnám a kockát addig, míg el nem érem a 10000-et. összegben. ja és ha nehezíteni akarom, felviszem a határt 12000-re
Akkor mondj egy olyan játékcímet nekem,ami kielégíti a vágyaidat,ami szerinted igenis RPG.Epekedve várom.Ha ez szerinted nem RPG.
Előbb tolj végig már néhány játékot,és azután mondd el a véleményed.Ez annyira nevetséges amit csinálsz
Néhány dologban igaza van de most nemtom mit akar, egy olyan játékon amit ő vár el kb 100-an dolgoznak meg amúgy is mit kell osztani itt az észt.
A szavaidból azt veszem ki, hogy a játékom legelején elakadtál, (így nem tudom miképp formálsz ilyen érveket), illetve, hogy nem nagyon játszottál számítógépes RPG játékokkal (tekintve, hogy érveidet a legnagyobb, világhírű RPG-kre is simán rá lehet fogni), így ezt elnézem neked.
Mindenesetre attól, hogy ilyeneket írsz, ez még az RPG műfajába tartozó játékprogram, ha tetszik, ha nem. Az tény, hogy messze nem ad olyan szabadságot, mint az élő-RPG-k, de ez nem is élő-RPG, hanem egy számítógépes RPG játék. Igen, van oblivion is, ami millió lehetőséget ad, meg van Grandia, FF sorozat, CT sorozat, SO sorozat is, és itt van az enyém is és ezek mind RPG-k.
Mint leírtad, neked nem tetszik az RPG-m és nem játszol vele, viszont lehetnél tisztelettudóbb és alázatosabb. Mégis csak rengeteg időt öltem bele a játékaimba, hogy nektek jó legyen (ráadásul teljesen ingyenes számotokra), erre te itt kb. f**zkodsz. Te ilyen rosszindulatú?
Hello srácok!
Én kijátszottam már a Rubin Kristályt, a DB1-2t és most játszok a 3-mal, mert láttam, hoyg már az is van. Viszont ennek a többihez képest szokatlan a harcrendszere, és az oktatóból nekem nem jött le teljesen, hoyg hoyg is működik, volna szives valaki dióhélyban emagyarázni? Ezer köszönet!
Üdv újra mifelénk
Ha tudsz angolul, akkor lesd meg a DB4 bs faq videót. A két rendszer sokban hasonlít egymásra
Annyi a különbség, hogy a DB3-ban a karaktereket a balra-jobbra nyilakkal tudod váltohatni, DB4-ben pedig az 1-4 gombokkal. Parancsot nagyjából ugyanúgy adsz, enter lenyomásával, a távolsági fegyverek ott is balra-jobbra mennek csak.
Eze kösz, ez már okés volt. Amúgy hogy ezzel egyben a DB 4be is beletekinthettem megnyugottam, hogy ott is atom a grafika, láttam, hogy hétvégén van esély, hogy kijön, alig várom, még egyszer kösz!
Hagyd, őszentsége egy ilyen "de nekem akkor is igazam van és addig visítozok, ameddig punktum" típus. Eddig azzal jött, hogy ez nem RPG, most meg mondja tovább a baromságait. Szerintem nyálka, azok ilyenek, meg azok írnak ilyeneket
A hozzászólását átmozgatom nyálka topikba, ne itt rontsa már az összképet.
Máté, vagy legyél akárki, a vélyeménnyilvánításnak megvan a maga követelménye, amit te csinálsz az sértő, szemet szúró és arrogáns. Nem te vagy az atyaúristen, aki megmondja a frankót, te csak egy anoním ember vagy, egy vendég. Elmondtad a véleményed, mi is elmondtuk a miénket, fejezd be az észosztást, senki nem kíváncsi az okoskodásodra, a nagyszerű ötleteidre, meg mostmár a véleményedre se nagyon és a segítségedből se kérünk.
Nem tudod hol a helyed, úgy látom
Zrokky 4926
Én a játéknak az elején tápoltam, van az erdőben egy tó, amiből, ha iszol, akkor feltölti max-ra a HP-dat és az MP-det emlékeim szerint. De akkor van lehetőséged tápolni, amikor mozgathatod a karakteredet.
Ha ott van elmentve a harc előtt, akkor értelemszerűen tölts be egy korábbi mentést és ott tápold fel a csakrákat