Ruby Dragon Entertainment
logo

Dragon Blade 3

Kattints ide az ismertető elolvasásához

Tetszik ez a játékunk?

Segíts nekünk egy lájkkal, megosztással, vagy ajánld másoknak, hogy minél többen ismerjék meg. Minden segítségért hálásak vagyunk! 🙃

Fórum főoldal RDE Játékok és projektek Dragon Blade 3 - Befejezés

A kard kalandos történetének befejezése

Kona-San 4801

Egyszer már komolyan neki állok mégegyszer végigvinni,már ég a pofám hogy csak én nem vittem végig...

Zera 4802

Háááát, igaz nem vittem végig a játékot, viszont a harcrendszer zavarja a csőröm, még nem történt olyan, hogy a játék elején meghaltam volna(mármint az előzőrészekben), pedig, miután a takarítós minigamet megcsináltam és a hordókat átrendeztem,azután jött 4db pók, amiket csak sokadik próbálkozásra sikerült leverni, meg mindig beakadt Yuna a falba, mert elvileg elkezdetett varázsolni, ezért nem is lehetett a tárgyakat használni, közben Arlennek expressz sebességgel felment a fájdalom mérője és kész utána meg is halt, és közbe Yuna csak állt, a fal mellet, "varázsolva" mozgatni se lehetett, semmi. Nekem a harc rendszer nem tetszik, de hát ízlések és pofonok. A történet is ködös(bár lehet épp ez a lényeg)(lehet nem ide kéne írnom, de:) Az első benyomásom a játékról: mostanában olyan hangulattal játszom, hogy inkább kerülöm a csatákat, az elején az erdőben a fa árnyéka betakar(ha ki lehet kapcsolni akkor nem szóltam) és alig látok valamit az egyébként is sötét erdőben, lehet hogy csak azért nem jön be mert az első 2 teljesen más volt, kitudja. Egyenlőre ennyi, persze a játékot továbbra is gyűröm:)

Zera 4803

Az történt, hogy leszedtem egy rm2k font patchet, és ezért az ékezetes betűket érthetetlen jelekkel helyettesíti, szóval most valami ilyenre gondoljatok:
Kaland Kezdete
Folytat6s
Kil&p&s

Körülbelül így írja(persze a hatos nem értehetetlen jel:D)

Újra telepíteni már próbáltam, nem müködött.

Malik 4804

Lehet hogy nem kellett volna felrakni a betűkészletet. Előtte minden klappolt?

Kona-San 4805

Indítsd újra a gépet,töröld le a bettűkészletet a windows/fonts mappából,ha nem működik akkor passz.

Gmen 4806

Köszönöm szépen a semmit, igazából már nem is kell a segítség:)
Most már kérhet tőlem mentéseket bárki, az összes
részhez van, kivételesen csak a Dragon Blade 2-t kértem itt, és csak is azt kaptam
volna, 1-hez senki se küldött volna.
Így megköszönöm a haveromnak, akinek 1 hónapja mutattam meg, mi is az a Dragon Blade, tökre teccik neki az összes rész, az 1-et és a 3-at már végig is vitte, szal aki kér mentést, kérhet...
Én legalább küldök:)
Ezt nem csesztetés képpen akartam írni, csak a Dragon Blade 3-at az elejéről nem akartam gyüszkülni megin...
Amúgy tényleg szomorú a vége:(

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 4807

Az a helyzet, hogy egy igazi játékos nem kér másoktól mentést, hanem maga viszi végig a játékot ravasz.gif

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:

Gmen 4808

Na ja...
de érted, már Morec-nél tartottam 20-as szinten:D
és az már a vége:D
amikor le kell gyakni Arlen-nel:D
Na ha én most azt mégeccer elkezdem végigvinni, beleőőőrülök:D

Tom Attorney 4809

Hát igen, azért ezek a játékok (DB-k) rendesen kidolgozottak ahhoz, hogy egy másik játékos mentése tök más legyen, mint a tiéd ugyanazon a helyen. smile.gif

Kyno 4810

Nyah G-men nekem jöhetne 1 save! Yuna előzménye érdekellne..sajnos nincs kedvem végignyomni..mert közben Lineage-zom ,meg sok játékom is van..szal jól jönne 1 save....Ty előre is

RNorthex 4811

Sztem nem volt túl megható a vége, bocs, de nem volt benne annyi sikerélmény, szenvedés meg játékidő a tápolással hogy át lehessen érezni bee.gif
Bár szerintem ebbe inkább a kevés esemény a ludas, de db1-db2 között meg a tápolás hiánya db2-be.

quest13 4812

To Zrokky: Na gondolom te játszottál az "Ara Fell" c. játékkal, mert észrevettem, hogy az abban használt zenékből is van a játékban (Meg a DB2-ben is)...
Abban lehetett választani két játszási mód közül: Story Mode, Normal Mode.
A Story Mode, az azt adta, hogy átugorhatod a harcokat. Ez leginkább azoknak volt hasznos, akik nem szerettek tápolni... Szerintem a ebbe a játékba is lehetett volna ilyen mód, hogy a ápolást nem szerető emberek ne unják. Habár ebben a játékban a hangsúly leginkább a harcrendszeren volt, ezért ezt meg lehet érteni. Meg gondolom a harcrendszer vette el a fókuszt a mappelésről és amiatt lettek fura képződmények a hegyek helyett... De nem szólok bele... Tudom, hogy a harcrendszer megcsinálása rengeteg munka lehetett, ezért figyelmen kívül hagyhatóak azok a képződmények... A történet az jó volt, de egy kicsi zavarosságot észre lehet venni. Én például azt nem értettem, hogy hogyan kerül oda az a hapi, aki csak a Darkrain-es beszélgetésekben szerepel? (Gondolom Scott akar az lenni...) El tudnád nekem mondani ezt a részt kicsit világosabban, mert én nem tudtam felfogni? huh.gif
[Ha ez a "kritika" nem építő jellegűlett, akkor elnézést kérek, én építő jellegűnek szántam... sad.gif ]

RNorthex 4813

Pont most mondtam el, miért rossz 5let ez a story mode.
Ha most egy gameből kivennénk majdnem az összes tápolást, olyan rohadt hamar vége lenne hogy egyáltalán nem éreznéd át, az egész game kacat lenne. Az a lényege hogy mennyire tökjó hogy végre elérted, túljutottál ezen meg ezen.
A történet mondjuk télleg zavaros egy-két helyen, dehát nem vagyunk inujasa fanok: nem ír le mindent 50x az egész játék hogy értsük wink.gif

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 4814

A DB3-ban Scott van ott elsötétítve az elején, amikor Darkrainnal beszélget. Azért van ott, mert Morec ugyebár Kyno valamelyik utódja és Kynoék ugyebár elbántak Scottal. (Scott az olyan, mint Szencsa, aki innen ki van bannolva. Olyan tipikus nyálka féle bee.gif )
Scott meg hogy tud kicseszni Kynoékkal, akik akkor már nem élnek? Sehogy, de azért ha elintézi a vérvonalát, akkor az egy kielégülést okoz.
Darkrainnak meg úgy is kell némi erő, hogy öngyi legyen, Morec-nél ott van a DB, amit használva megvan az erő, már csak a kettőt össze kellett hozni és majdnem mindenkinek jó.

A játék történetében én egyetlen bug-ról tudok eddig, amit én csináltam, de az is a DB1-ben van és a DB4 miatt lett bug, mivel a két történet ütközik egy ponton.. De azt nem mondom el, hogy hol biggrin.gif

A fura képződményes dolgokkal keresd fel a Square Enix-et és mondd nekik, amiért ilyen ratyi chipsetet csináltak, amit valami fan kirippelt és feltett charas-ra, majd pedig eljutott onnan hozzám és én pofátlanul felhasználtam. Látnád azok játékában ahogy azt a chipsetet felhasználták 1-2 helyen.. áhh... biggrin.gif
A térképekben is rengeteg munkám van, mint a játék összes részében a történettől a grafikán át a rendszerekig mindenben. Épp azért jó, mer' nem csak úgy össze lett csapva félkézzel egy kuktában ravasz.gif

Nem tudom miért hiszed, hogy amit írtál az kritikának számít, vagy bármi építő jellegűnek, tekintve, hogy gyakorlatilag semmi tartalommal nem rendelkezik azon kívül, hogy neked valami nem tetszik a játék egyik chipsetében, meg hogy esetleg story módot rakjak már bele, mer' neked úgy jobb lenne wacko.gif

Csak szólok, ha énengemet később kritikával akarnál bombázni, vagy bármi saját véleményezéssel: Én játékot készítek, a kritikákat, szentbeszédeket, fikázásokat, meg "mit hogyan csinálj"-okat le shit.gif om. Nincs szükségem okos szavakra idegenektől, teljesen magabiztos vagyok. Ha tanács kell, akkor fordulok azokhoz, akikben megbízok ravasz.gif

Ettől függetlenül nyugodtan leírhatod amit csak akarsz, erre van a téma, meg szerencsére nem csak én vagyok itt, akikkel beszélgetést lehet kezdeményezni. Szal' akkor a kritikeket ne nekem címezd legközelebb és no para smile.gif

Northex: Ha 50X végignyomod, akkor leírja 50X korbe.gif

Én úgy vélem, hogy egy RPG-be beletartozik a harc. Csak próbáljatok ki egy igazi RPG-t, pl. Final fantasy sorozatból, vagy Grandia, Chrono, Star Ocean szériák.. etc etc.. Mind igazán remek RPG és mindegyikben tömérdeknyi harc van.
A harc az ezeknek a szerves része, harc, tápolás és karakter fejlesztés nélkül csonka az egész.
Egy 100 órás igazi RPG-ben nem csak 1-2 órányi harc van, legalább a játék felét harc teszi ki, vagy talán többet is.

Egy igazi RPG-s imádja a harcokat is ezekben a játékokban, hiszen ez az egyik legjobb dolog benne woop.gif

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:

quest13 4815

IDÉZET(Zrokky @ Sep 12 2008, 00:08) [snapback]24594[/snapback]
Egy 100 órás igazi RPG-ben nem csak 1-2 órányi harc van, legalább a játék felét harc teszi ki, vagy talán többet is.

Egy igazi RPG-s imádja a harcokat is ezekben a játékokban, hiszen ez az egyik legjobb dolog benne woop.gif

Hát nem tudom te hogy vagy vele, de az már elég ualmas, ha vagy fél órán keresztül gyenge, párütéses szarokat kell ütni, amik még ráadásul alig adnak EXP-t. Igazából ha úgy vesszük, akkor a harcok is lehetnek jók, ha izgalmas dolgokat is beleraknak...
(Például ott van a Romancing Walker c. játék. Abba láttam az eddigi legjobb harcokat. Az nagyo jól el lett találva. A fordulatok is jók voltak, mer' ugye egy igazik harc nem abból áll, hogy csak verjük a másikat, hanem van benne beszéd is. Na a R.W.-ben tele voltak a harcok beszédekkel és izgalmas fordulatokkal is és ráadásul mindezt ALAP harcrendszerrel érték el. Azon reménykedem mostanában, hogy hátha van valaki, aki végre ilyen izgalmas harcokat tesz bele a játékába, de eddig még sehol se láttam ilyet, a R.W.-ön kívül...)

IDÉZET
Scott az olyan, mint Szencsa

Akkor te ezt az emberkét ("Szencsa") nagyon nem szereted/útálod...

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 4816

Naccerű, naccágos uram, de ha nagyon unod, akkor nem panaszkodni kell, hanem keresni másik játékot, amivel elfoglalod magad. Nekem tetszik, hogy ennyi harc van a játékaimban, ha nem tetszene, akkor megváltoztatnám.

Ne nézzél már engem szencsának, vagy másik nevén szarcsannak fullvigyor.gif

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:

RNorthex 4817

Há mit mondjak, kb én is rohadtul untam már a db1 végefele a sok megállás nélküli harcot, de őszintén, anélkül sux lenne, csak amíg nem tapasztalja az ember, addig nem érzi korbe.gif

Zera 4818

Nekem egy kis apró kérdésem lenne. Amikor még az elején elkell venni a főzetet Yunától, és lecserélni és közben bujkálni(a vonatos rész után) ott ami után Yuna bezárja az ajtót semmit se tudok csinálni
feleslegesen bujkálok
nyomkodom az entert minden mellett semmit se használ. Segítség!

Tom Attorney 4819

Zrokky: Legbelül te is tudod, hogy mi tudjuk jobban, milyen legyen a te játékod! Mert mi okosabbak és ügyesebbek vagyunk, és van dungeon generátorunk meg rabszolgákkal előre megiratott harcrendszerünk! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

LOL

Naba 4820

Zera: nagyon rég volt, de szerintem a szekrényre tette a kulcsot Yuna, ha jól emlékszem smile.gif (arra biztosan emlékszem hogy meg kell szerezni a kulcsot, és az valahol ott van laugh.gif )

Tom, amúgy ismerős szöveg sly.gif

Raziel 4821

IDÉZET(Zera @ Sep 12 2008, 22:48) [snapback]24657[/snapback]
Nekem egy kis apró kérdésem lenne. Amikor még az elején elkell venni a főzetet Yunától, és lecserélni és közben bujkálni(a vonatos rész után) ott ami után Yuna bezárja az ajtót semmit se tudok csinálni
feleslegesen bujkálok
nyomkodom az entert minden mellett semmit se használ. Segítség!


Ott kell entert nyomni (persze miután be van zárva az ajtó, csak nincs hozzá mentésem)
aztán miután megvan a kulcs menj az ajtóhoz és menj ki.
P.S: de ratyi képet csináltam >.>

Naba 4822

Én is erre gondoltam laugh.gif

Raziel 4823

Tudom csak a képpel gondoltam mégjobban segítjük nem_angyal.gif

Zera 4824

Nahh, megint gondom lenne biggrin.gif . Most ott akadtam el, amikor elrabolja Darkrain Arlent, és mikor megkeresésére indulnak, akkor fogalmam sincs mit kell csinálni. Mármint odáig eljutok, hogy kinyitom a ládát, és benne van a kulcs, de miután a nyálkához érek, nembírom kikerülni(még csak egyszer sikerült), és legyőzni meg nem bírom, mert túl erős, még egy nyálka is simán leüt:( Segítsetek!

Victoria 4825

Hát ha a nyálkával nem bírsz el,akkor menj egy régebbi mentéshez és tápolj,lesz ott nehezebb ellenfél is,mint az a nyálka (amit tényleg nehéz kikerülni biggrin.gif)

Gmen 4826

IDÉZET(Zrokky @ Sep 12 2008, 00:08) [snapback]24594[/snapback]
A DB3-ban Scott van ott elsötétítve az elején, amikor Darkrainnal beszélget. Azért van ott, mert Morec ugyebár Kyno valamelyik utódja és Kynoék ugyebár elbántak Scottal. (Scott az olyan, mint Szencsa, aki innen ki van bannolva. Olyan tipikus nyálka féle bee.gif )
Scott meg hogy tud kicseszni Kynoékkal, akik akkor már nem élnek? Sehogy, de azért ha elintézi a vérvonalát, akkor az egy kielégülést okoz.
Darkrainnak meg úgy is kell némi erő, hogy öngyi legyen, Morec-nél ott van a DB, amit használva megvan az erő, már csak a kettőt össze kellett hozni és majdnem mindenkinek jó.

A játék történetében én egyetlen bug-ról tudok eddig, amit én csináltam, de az is a DB1-ben van és a DB4 miatt lett bug, mivel a két történet ütközik egy ponton.. De azt nem mondom el, hogy hol biggrin.gif

A fura képződményes dolgokkal keresd fel a Square Enix-et és mondd nekik, amiért ilyen ratyi chipsetet csináltak, amit valami fan kirippelt és feltett charas-ra, majd pedig eljutott onnan hozzám és én pofátlanul felhasználtam. Látnád azok játékában ahogy azt a chipsetet felhasználták 1-2 helyen.. áhh... biggrin.gif
A térképekben is rengeteg munkám van, mint a játék összes részében a történettől a grafikán át a rendszerekig mindenben. Épp azért jó, mer' nem csak úgy össze lett csapva félkézzel egy kuktában ravasz.gif

Nem tudom miért hiszed, hogy amit írtál az kritikának számít, vagy bármi építő jellegűnek, tekintve, hogy gyakorlatilag semmi tartalommal nem rendelkezik azon kívül, hogy neked valami nem tetszik a játék egyik chipsetében, meg hogy esetleg story módot rakjak már bele, mer' neked úgy jobb lenne wacko.gif

Csak szólok, ha énengemet később kritikával akarnál bombázni, vagy bármi saját véleményezéssel: Én játékot készítek, a kritikákat, szentbeszédeket, fikázásokat, meg "mit hogyan csinálj"-okat le shit.gif om. Nincs szükségem okos szavakra idegenektől, teljesen magabiztos vagyok. Ha tanács kell, akkor fordulok azokhoz, akikben megbízok ravasz.gif

Ettől függetlenül nyugodtan leírhatod amit csak akarsz, erre van a téma, meg szerencsére nem csak én vagyok itt, akikkel beszélgetést lehet kezdeményezni. Szal' akkor a kritikeket ne nekem címezd legközelebb és no para smile.gif

Northex: Ha 50X végignyomod, akkor leírja 50X korbe.gif

Én úgy vélem, hogy egy RPG-be beletartozik a harc. Csak próbáljatok ki egy igazi RPG-t, pl. Final fantasy sorozatból, vagy Grandia, Chrono, Star Ocean szériák.. etc etc.. Mind igazán remek RPG és mindegyikben tömérdeknyi harc van.
A harc az ezeknek a szerves része, harc, tápolás és karakter fejlesztés nélkül csonka az egész.
Egy 100 órás igazi RPG-ben nem csak 1-2 órányi harc van, legalább a játék felét harc teszi ki, vagy talán többet is.

Egy igazi RPG-s imádja a harcokat is ezekben a játékokban, hiszen ez az egyik legjobb dolog benne woop.gif




Nana!:)
Scott-ot tessék békénhagyni:)
Ő a kedvencem rögtön Kyno és Darkrain után:)
Nagyon nagy szerepe lett a DB2-ben, sajna eléggé szomorúnak találtam, hogy ő lett a főboss:(
Kicsit bontotta nálam a hangulatot, de a DB2 nálam az élre tört az RPG Makeres játékok terén.smile.gif
Személy szerint én is éppen készítgetek egyet, de soha nem lesz olyan remekmű, mint Zrokky alkotásai:)

Darkrain
"...Mi? Ő nem is harcol?
...Oda a móka..."

Kyno
"Odaszögeltem a falhoz."
Erika
"Miért?"
Kyno
"Majdnem meglékelte a hajót!"





Ami engem idegesít a DB3-ban, az az erdő!:O
A játék eszméletlenül jó, csak nekem egy év, mire kijutok egy erdőből:O
Azula-ba a végén 1 óra volt, mire visszajutottam:O
Istenbe kellett annyira bonyolultnak csinálni:D Még az iránytű se segített:O
Amúgy a DB3 is isteni egy játék lett, nem lehet rá egy rossz szavam se:)
Főleg amikor a végén Darkrain odajön, amikor Arlen-nel meg kell küzdeni vele... ISTENI!:)

Oldalak

Megjegyzés írása

Hmm..

Jelenleg nem vagy bejelentkezve! Ha szeretnél, írhatsz hozzászólásokat vendégként is, viszont ez esetben a hozzászólásaidat nem szerkesztheted és minden hozzászólásod moderátori előnézetre kerül.

Bejelentkezhetsz, vagy regisztrálhatsz a Belépés gombra kattintva.
Beceneved:
Írd be a számokat a mezőbe:
num

B
I
U
S
Url
Kép
Youtube videó
Idézet
Spoiler


GIF

Előnézet

Témát nyitotta

Zrokky -
Keresés
Mutasd azokat a hozzászólásokat, amik tartalmazzák az alábbi kifejezést