Háááát, igaz nem vittem végig a játékot, viszont a harcrendszer zavarja a csőröm, még nem történt olyan, hogy a játék elején meghaltam volna(mármint az előzőrészekben), pedig, miután a takarítós minigamet megcsináltam és a hordókat átrendeztem,azután jött 4db pók, amiket csak sokadik próbálkozásra sikerült leverni, meg mindig beakadt Yuna a falba, mert elvileg elkezdetett varázsolni, ezért nem is lehetett a tárgyakat használni, közben Arlennek expressz sebességgel felment a fájdalom mérője és kész utána meg is halt, és közbe Yuna csak állt, a fal mellet, "varázsolva" mozgatni se lehetett, semmi. Nekem a harc rendszer nem tetszik, de hát ízlések és pofonok. A történet is ködös(bár lehet épp ez a lényeg)(lehet nem ide kéne írnom, de:) Az első benyomásom a játékról: mostanában olyan hangulattal játszom, hogy inkább kerülöm a csatákat, az elején az erdőben a fa árnyéka betakar(ha ki lehet kapcsolni akkor nem szóltam) és alig látok valamit az egyébként is sötét erdőben, lehet hogy csak azért nem jön be mert az első 2 teljesen más volt, kitudja. Egyenlőre ennyi, persze a játékot továbbra is gyűröm:)
Az történt, hogy leszedtem egy rm2k font patchet, és ezért az ékezetes betűket érthetetlen jelekkel helyettesíti, szóval most valami ilyenre gondoljatok:
Kaland Kezdete
Folytat6s
Kil&p&s
Körülbelül így írja(persze a hatos nem értehetetlen jel:D)
Újra telepíteni már próbáltam, nem müködött.
Indítsd újra a gépet,töröld le a bettűkészletet a windows/fonts mappából,ha nem működik akkor passz.
Köszönöm szépen a semmit, igazából már nem is kell a segítség:)
Most már kérhet tőlem mentéseket bárki, az összes
részhez van, kivételesen csak a Dragon Blade 2-t kértem itt, és csak is azt kaptam
volna, 1-hez senki se küldött volna.
Így megköszönöm a haveromnak, akinek 1 hónapja mutattam meg, mi is az a Dragon Blade, tökre teccik neki az összes rész, az 1-et és a 3-at már végig is vitte, szal aki kér mentést, kérhet...
Én legalább küldök:)
Ezt nem csesztetés képpen akartam írni, csak a Dragon Blade 3-at az elejéről nem akartam gyüszkülni megin...
Amúgy tényleg szomorú a vége:(
Az a helyzet, hogy egy igazi játékos nem kér másoktól mentést, hanem maga viszi végig a játékot
Na ja...
de érted, már Morec-nél tartottam 20-as szinten:D
és az már a vége:D
amikor le kell gyakni Arlen-nel:D
Na ha én most azt mégeccer elkezdem végigvinni, beleőőőrülök:D
Hát igen, azért ezek a játékok (DB-k) rendesen kidolgozottak ahhoz, hogy egy másik játékos mentése tök más legyen, mint a tiéd ugyanazon a helyen.
Nyah G-men nekem jöhetne 1 save! Yuna előzménye érdekellne..sajnos nincs kedvem végignyomni..mert közben Lineage-zom ,meg sok játékom is van..szal jól jönne 1 save....Ty előre is
Sztem nem volt túl megható a vége, bocs, de nem volt benne annyi sikerélmény, szenvedés meg játékidő a tápolással hogy át lehessen érezni
Bár szerintem ebbe inkább a kevés esemény a ludas, de db1-db2 között meg a tápolás hiánya db2-be.
To Zrokky: Na gondolom te játszottál az "Ara Fell" c. játékkal, mert észrevettem, hogy az abban használt zenékből is van a játékban (Meg a DB2-ben is)...
Abban lehetett választani két játszási mód közül: Story Mode, Normal Mode.
A Story Mode, az azt adta, hogy átugorhatod a harcokat. Ez leginkább azoknak volt hasznos, akik nem szerettek tápolni... Szerintem a ebbe a játékba is lehetett volna ilyen mód, hogy a ápolást nem szerető emberek ne unják. Habár ebben a játékban a hangsúly leginkább a harcrendszeren volt, ezért ezt meg lehet érteni. Meg gondolom a harcrendszer vette el a fókuszt a mappelésről és amiatt lettek fura képződmények a hegyek helyett... De nem szólok bele... Tudom, hogy a harcrendszer megcsinálása rengeteg munka lehetett, ezért figyelmen kívül hagyhatóak azok a képződmények... A történet az jó volt, de egy kicsi zavarosságot észre lehet venni. Én például azt nem értettem, hogy hogyan kerül oda az a hapi, aki csak a Darkrain-es beszélgetésekben szerepel? (Gondolom Scott akar az lenni...) El tudnád nekem mondani ezt a részt kicsit világosabban, mert én nem tudtam felfogni?
[Ha ez a "kritika" nem építő jellegűlett, akkor elnézést kérek, én építő jellegűnek szántam... ]
Pont most mondtam el, miért rossz 5let ez a story mode.
Ha most egy gameből kivennénk majdnem az összes tápolást, olyan rohadt hamar vége lenne hogy egyáltalán nem éreznéd át, az egész game kacat lenne. Az a lényege hogy mennyire tökjó hogy végre elérted, túljutottál ezen meg ezen.
A történet mondjuk télleg zavaros egy-két helyen, dehát nem vagyunk inujasa fanok: nem ír le mindent 50x az egész játék hogy értsük
A DB3-ban Scott van ott elsötétítve az elején, amikor Darkrainnal beszélget. Azért van ott, mert Morec ugyebár Kyno valamelyik utódja és Kynoék ugyebár elbántak Scottal. (Scott az olyan, mint Szencsa, aki innen ki van bannolva. Olyan tipikus nyálka féle )
Scott meg hogy tud kicseszni Kynoékkal, akik akkor már nem élnek? Sehogy, de azért ha elintézi a vérvonalát, akkor az egy kielégülést okoz.
Darkrainnak meg úgy is kell némi erő, hogy öngyi legyen, Morec-nél ott van a DB, amit használva megvan az erő, már csak a kettőt össze kellett hozni és majdnem mindenkinek jó.
A játék történetében én egyetlen bug-ról tudok eddig, amit én csináltam, de az is a DB1-ben van és a DB4 miatt lett bug, mivel a két történet ütközik egy ponton.. De azt nem mondom el, hogy hol
A fura képződményes dolgokkal keresd fel a Square Enix-et és mondd nekik, amiért ilyen ratyi chipsetet csináltak, amit valami fan kirippelt és feltett charas-ra, majd pedig eljutott onnan hozzám és én pofátlanul felhasználtam. Látnád azok játékában ahogy azt a chipsetet felhasználták 1-2 helyen.. áhh...
A térképekben is rengeteg munkám van, mint a játék összes részében a történettől a grafikán át a rendszerekig mindenben. Épp azért jó, mer' nem csak úgy össze lett csapva félkézzel egy kuktában
Nem tudom miért hiszed, hogy amit írtál az kritikának számít, vagy bármi építő jellegűnek, tekintve, hogy gyakorlatilag semmi tartalommal nem rendelkezik azon kívül, hogy neked valami nem tetszik a játék egyik chipsetében, meg hogy esetleg story módot rakjak már bele, mer' neked úgy jobb lenne
Csak szólok, ha énengemet később kritikával akarnál bombázni, vagy bármi saját véleményezéssel: Én játékot készítek, a kritikákat, szentbeszédeket, fikázásokat, meg "mit hogyan csinálj"-okat le om. Nincs szükségem okos szavakra idegenektől, teljesen magabiztos vagyok. Ha tanács kell, akkor fordulok azokhoz, akikben megbízok
Ettől függetlenül nyugodtan leírhatod amit csak akarsz, erre van a téma, meg szerencsére nem csak én vagyok itt, akikkel beszélgetést lehet kezdeményezni. Szal' akkor a kritikeket ne nekem címezd legközelebb és no para
Northex: Ha 50X végignyomod, akkor leírja 50X
Én úgy vélem, hogy egy RPG-be beletartozik a harc. Csak próbáljatok ki egy igazi RPG-t, pl. Final fantasy sorozatból, vagy Grandia, Chrono, Star Ocean szériák.. etc etc.. Mind igazán remek RPG és mindegyikben tömérdeknyi harc van.
A harc az ezeknek a szerves része, harc, tápolás és karakter fejlesztés nélkül csonka az egész.
Egy 100 órás igazi RPG-ben nem csak 1-2 órányi harc van, legalább a játék felét harc teszi ki, vagy talán többet is.
Egy igazi RPG-s imádja a harcokat is ezekben a játékokban, hiszen ez az egyik legjobb dolog benne
Naccerű, naccágos uram, de ha nagyon unod, akkor nem panaszkodni kell, hanem keresni másik játékot, amivel elfoglalod magad. Nekem tetszik, hogy ennyi harc van a játékaimban, ha nem tetszene, akkor megváltoztatnám.
Ne nézzél már engem szencsának, vagy másik nevén szarcsannak
Há mit mondjak, kb én is rohadtul untam már a db1 végefele a sok megállás nélküli harcot, de őszintén, anélkül sux lenne, csak amíg nem tapasztalja az ember, addig nem érzi
Nekem egy kis apró kérdésem lenne. Amikor még az elején elkell venni a főzetet Yunától, és lecserélni és közben bujkálni(a vonatos rész után) ott ami után Yuna bezárja az ajtót semmit se tudok csinálni
feleslegesen bujkálok
nyomkodom az entert minden mellett semmit se használ. Segítség!
Zrokky: Legbelül te is tudod, hogy mi tudjuk jobban, milyen legyen a te játékod! Mert mi okosabbak és ügyesebbek vagyunk, és van dungeon generátorunk meg rabszolgákkal előre megiratott harcrendszerünk!
LOL
Zera: nagyon rég volt, de szerintem a szekrényre tette a kulcsot Yuna, ha jól emlékszem (arra biztosan emlékszem hogy meg kell szerezni a kulcsot, és az valahol ott van )
Tom, amúgy ismerős szöveg
Nahh, megint gondom lenne . Most ott akadtam el, amikor elrabolja Darkrain Arlent, és mikor megkeresésére indulnak, akkor fogalmam sincs mit kell csinálni. Mármint odáig eljutok, hogy kinyitom a ládát, és benne van a kulcs, de miután a nyálkához érek, nembírom kikerülni(még csak egyszer sikerült), és legyőzni meg nem bírom, mert túl erős, még egy nyálka is simán leüt:( Segítsetek!
Hát ha a nyálkával nem bírsz el,akkor menj egy régebbi mentéshez és tápolj,lesz ott nehezebb ellenfél is,mint az a nyálka (amit tényleg nehéz kikerülni )
Kona-San 4801
Egyszer már komolyan neki állok mégegyszer végigvinni,már ég a pofám hogy csak én nem vittem végig...