Nagyon kira, a nevek tetszenek :) Meg a vasút... Kíváncsi vagyok, mit találsz ki oda, Zrokky
Nem lesz vonat a játékban, legalábbis cselekmény nem fog kötődni hozzá, mivel a játék ezen a szigeten játszódik (5 falu + 4 erdő).
Elég rövidre terveztem ^^
Bánya féleség előfordulhat, még nem biztos, hogy mit akarok oda rakni
Most a harcrendszerrel szórakozok, kibővítettem néhány dologgal + az ellenfeleknek is meg lehet már mondani, hogy milyen varázslatokat használhatnak, ez meg újabb problémákat szült..
Ebből majd megint lesz egy Bs-béta, mert ezzel a bővítéssel lehet, hogy már szaggatni fog 1-2 gépen
Remélem, az erdőkbe raksz elég ellenség-féleséget... A fejlődés érdekében ^^ Lesz ismét nyálka is?
A demóban lévő nyálkahad nem volt elég? ^^
Lesz még nyálka bőven, belőlük sosem elég.
A fejlődés lesz szerintem az egyetlen, amitől nem kell tartani, több exp-jár a harcokért, amik persze nehezebbek is.
Nagyjából a szokásos ellenfelek lesznek, mint a DB1-2-ben. A gond az, hogy ezzel a rendszerrel 19 különböző kinézetü ellenfelet lehet összesen beállítani és ez kicsit megszabja a határokat.
De mivel a játék nem lesz túl hosszú, lehet hogy azt a 19-et sem fogom kihasználni. Majd még meglátom, egyenlőre kevés időt dolgozok rajta + kegyetlen lassan haladok (főleg a térképkészítések miatt..)
Természetesen egy mapon van a rendszer, DB1-ben ott szúrtam el, hogy több térképre pakoltam és így annak javítása gyakorlatilag lehetetlen.
Ezt a problémát is meg tudom oldani +4 event +4 változóval, szal' nem ez a legnagyobb gond ^^
A legnagyobb gond, hogy nagyon sok az egész játékkal a meló, sokmindenre kell figyelni + mappolni, amit az első erdő után meg is untam
Ja! Mindig az erdő map a legnehezebb.....de én szeretem csinálni a játékomhoz a mappokat!^^
Nem is az, hogy erdő mapokat a legnehezebb, csak én olyan mértékben telepakolom a mapokat minden szöszmösszel, hogy több idő ezeket összekaparni.
Megcsináltam közben az Ending részt, meg még egy-két apróbb dolgot (kész a 2. falu történetileg, meg egy mellékküldetés + minigame).
Eddig úgy fest capp-pakk 3 MP3-zenét ( Anime OST-k, több helyen is fel lesz tüntetnve, hogy melyik melyikből származik + készítő infók ) használ a játék ( Nagyjából 1,5 mega / zene ), ebből 1-et rippeltem.
Szerintetek jobb ilyen MP3-akat használni midik helyett?
( Konkrétan itt az mp3 ihletett meg az ending elkészítésére )
Midiket leginkább oankor ha egy helyen többször vagy sokáig kell járni, ha vmi nagy esemény van akkor az mp3 persze hangulatosabb
Bevittem suliba letesztelni a játékot a bika gépeken, hát érdekes tapasztalatok születtek
Elsősorban, az itthoni monitoromon, ami rettenetesen le van sötétítve, messze többet látni, mint a suliba, ahol alap beállításon vannak a monitorok (erős fényerő).
Mondjuk ez annyira nem baj, mivel ha veszel lámpást a játékban, akkor többet lehet majd látni.
A másik a harcrendszer próba volt.
Érdekesség képpen elég kellemetlenül szaggatott, úgy fest nem tett jót neki ez a kissebb bővítés, amit kapott
Mázlira a beállításokban, ha kikapcsolunk egy s' mást, akkor elmúlik ez a szépséghiba (jobb esetben)
Naná, mondtam, rövidebb történet, kevesebb helyszín, meg mindenből kevesebb.
Mellékszereplőket pl nem is terveztem bele, szal' nagyjából csak a 4 főhős karakter körül fog forogni az esemény.
Mindenesetre idén fix, hogy nem lesz kész. Nem is igazán haladok vele, mivel úgy érzem, nincs kereslet a játékaimra.
MSN-en van 1-2 ember, akiknek kifejezetten adok a véleményükre, de még csak meg sem hallgatták, amiről véleményüket akartam kérni.
Ide meg nem írom le, mert elég nagy spoiler lenne. De mégis, valahol kiábrándító
Hát az igaz! Én a játékommal még csak a 2%-nál tartok. Szóval az enyém csak egy rövid kis játék lesz. Szóval a tied jobb lesz, mivel én még eléggé kezdő vook. De remélem, majd utolérlek. Ugyanis tök jók a játékaid?
Hát nemtudom...
Én most a 3-ra kifejezetten kiváncsi vagyok,hogy milyen lesz
Szerintem ne add fel!(bár ezt igy nem mondtad ki konkréten,de lehet félreértettem)
Kereslet meg sztem lesz rájuk,ha kijön tuti lesz egy jo pár érdeklödö.
Véletlenűl írtam oda! Az egy dícséret akart lenni, hogy tök jók a játékai! Ja és köszi a bíztatást!
, szükségem volna egy homokos tengerpart chipsetre
Amúgy remek, még 1 falut kéne legyártani, néhány szintet a toronyba + a ház belsők meg egy ilyen tengerpartot és kész lenne az összes térkép
Pöpec lett volna, ha Karácsonyra elkészülök vele, de ha nagyon össze is kapnám magam, a tesztelés így is-úgy is áthúzná 2007-be a játékot.
De nézzétek a jó oldalát, nemsokára kész lesz ez a rövidke játék
Mér nem használod fel azokat a chipeket, amik a db2-ben voltak, csak egy kicsit átalakítva? Úgy sokkal egyszerűbb lenne. De ha nem megy, akko én megcsinálom a tengerpartosat.
Itt van! Igaz nem én készítettem, hanem egy direkt ilyen esetekre készűlt oldalról szedtem le. ^^"
Loyel: Hmm, jónak tűnik, Đanke ^^
DB2-es chipsetekből nem használok sokat, már unom őket. Főként újakat akartam kipróbálni.
Kissebb-nagyobb sikerrel lett is belőle valami, még hátra van egy tengerpartos város, ahhoz kerestem chipsetet, de ha jól látom ez is meg fog felelni
Persze, ha véletlen találtok még, nyugodtan értesíthettek
Victoria: Hát, nem tudom.. Nem akarok úgy járni, mint a 2-vel. Ott a teszterek egy része még máig nem vitte ki a játékot..
Pedig azért, hogy a nevét odaírtam a végére, talán ennyit megtehetett volna
Nehéz manapság jó tesztereket találni
Yunniet, Labst, Nopexet biztosan meg fogom kérdezni, hogy tesztelik-e és még rajtuk kívül szívesen beveszek néhány embert.
No persze nem a semmiből előkerülő noname csávókat
RNorthex 4102
Azula-ról nekem az Azure jutna eszembe
Tevorin meg az SL 5.részéből (ez saját ) egy jókora pusztulás lenne ott.
Annak is hosszú a története hogy mér ez a neve.
De az Azula az nagyon teccik
Amit Loyel mondott az egy kicsit japánosan hangzik
Egyébként a térképet nézve...lesz benne bánya is?