Ruby Dragon Entertainment
logo

Dragon Blade 3

Kattints ide az ismertető elolvasásához

Tetszik ez a játékunk?

Segíts nekünk egy lájkkal, megosztással, vagy ajánld másoknak, hogy minél többen ismerjék meg. Minden segítségért hálásak vagyunk! 🙃

Fórum főoldal RDE Játékok és projektek Dragon Blade 3 - Befejezés

A kard kalandos történetének befejezése

RNorthex 4102

Azula-ról nekem az Azure jutna eszembe korbe.gif
Tevorin meg az SL 5.részéből (ez saját korbeles.gif ) egy jókora pusztulás lenne ott.
Annak is hosszú a története hogy mér ez a neve.

De az Azula az nagyon teccik bee.gif
Amit Loyel mondott az egy kicsit japánosan hangzik guruljka.gif

Egyébként a térképet nézve...lesz benne bánya is?

Kanako-chan 4103

Nagyon kira, a nevek tetszenek :) Meg a vasút... Kíváncsi vagyok, mit találsz ki oda, Zrokky guruljka.gif

Zrokky 4104

Nem lesz vonat a játékban, legalábbis cselekmény nem fog kötődni hozzá, mivel a játék ezen a szigeten játszódik (5 falu + 4 erdő).

Elég rövidre terveztem ^^

Bánya féleség előfordulhat, még nem biztos, hogy mit akarok oda rakni sombrerokalap.gif

Most a harcrendszerrel szórakozok, kibővítettem néhány dologgal + az ellenfeleknek is meg lehet már mondani, hogy milyen varázslatokat használhatnak, ez meg újabb problémákat szült..

Ebből majd megint lesz egy Bs-béta, mert ezzel a bővítéssel lehet, hogy már szaggatni fog 1-2 gépen szemrancolas.gif

Kanako-chan 4105

Remélem, az erdőkbe raksz elég ellenség-féleséget... A fejlődés érdekében ^^ Lesz ismét nyálka is?

Zrokky 4106

A demóban lévő nyálkahad nem volt elég? ^^

Lesz még nyálka bőven, belőlük sosem elég.
A fejlődés lesz szerintem az egyetlen, amitől nem kell tartani, több exp-jár a harcokért, amik persze nehezebbek is.

Nagyjából a szokásos ellenfelek lesznek, mint a DB1-2-ben. A gond az, hogy ezzel a rendszerrel 19 különböző kinézetü ellenfelet lehet összesen beállítani és ez kicsit megszabja a határokat.

De mivel a játék nem lesz túl hosszú, lehet hogy azt a 19-et sem fogom kihasználni. Majd még meglátom, egyenlőre kevés időt dolgozok rajta + kegyetlen lassan haladok (főleg a térképkészítések miatt..) sombrerokalap.gif

Sirius 4107

QUOTE(Zrokky @ 2006 Oct 19 , 20:09 )
A demóban lévő nyálkahad nem volt elég? ^^

Lesz még nyálka bőven, belőlük sosem elég.
A fejlődés lesz szerintem az egyetlen, amitől nem kell tartani, több exp-jár a harcokért, amik persze nehezebbek is.

Nagyjából a szokásos ellenfelek lesznek, mint a DB1-2-ben. A gond az, hogy ezzel a rendszerrel 19 különböző kinézetü ellenfelet lehet összesen beállítani és ez kicsit megszabja a határokat.

De mivel a játék nem lesz túl hosszú, lehet hogy azt a 19-et sem fogom kihasználni. Majd még meglátom, egyenlőre kevés időt dolgozok rajta + kegyetlen lassan haladok (főleg a térképkészítések miatt..) sombrerokalap.gif
[right][snapback]12857[/snapback][/right]

Hm...Egy mapra teszed a battlesyset, vagy több mapra teszed őket?

Zrokky 4108

Természetesen egy mapon van a rendszer, DB1-ben ott szúrtam el, hogy több térképre pakoltam és így annak javítása gyakorlatilag lehetetlen.

Ezt a problémát is meg tudom oldani +4 event +4 változóval, szal' nem ez a legnagyobb gond ^^

A legnagyobb gond, hogy nagyon sok az egész játékkal a meló, sokmindenre kell figyelni + mappolni, amit az első erdő után meg is untam bocsesz.gif

Loyel 4109

Ja! Mindig az erdő map a legnehezebb.....de én szeretem csinálni a játékomhoz a mappokat!^^

Zrokky 4110

Nem is az, hogy erdő mapokat a legnehezebb, csak én olyan mértékben telepakolom a mapokat minden szöszmösszel, hogy több idő ezeket összekaparni.

Megcsináltam közben az Ending részt, meg még egy-két apróbb dolgot (kész a 2. falu történetileg, meg egy mellékküldetés + minigame).

Eddig úgy fest capp-pakk 3 MP3-zenét ( Anime OST-k, több helyen is fel lesz tüntetnve, hogy melyik melyikből származik + készítő infók ) használ a játék ( Nagyjából 1,5 mega / zene ), ebből 1-et rippeltem.

Szerintetek jobb ilyen MP3-akat használni midik helyett?

( Konkrétan itt az mp3 ihletett meg az ending elkészítésére sombrerokalap.gif )

RNorthex 4111

Midiket leginkább oankor ha egy helyen többször vagy sokáig kell járni, ha vmi nagy esemény van akkor az mp3 persze hangulatosabb guruljka.gif

Zrokky 4112

Bevittem suliba letesztelni a játékot a bika gépeken, hát érdekes tapasztalatok születtek korbe.gif

Elsősorban, az itthoni monitoromon, ami rettenetesen le van sötétítve, messze többet látni, mint a suliba, ahol alap beállításon vannak a monitorok (erős fényerő).

Mondjuk ez annyira nem baj, mivel ha veszel lámpást a játékban, akkor többet lehet majd látni.

A másik a harcrendszer próba volt.
Érdekesség képpen elég kellemetlenül szaggatott, úgy fest nem tett jót neki ez a kissebb bővítés, amit kapott elmebomlas.gif

Mázlira a beállításokban, ha kikapcsolunk egy s' mást, akkor elmúlik ez a szépséghiba (jobb esetben) sombrerokalap.gif

Piegier 4113

QUOTE(Zrokky @ 2006 Nov 8 , 16:48 )
A másik a harcrendszer próba volt.
Érdekesség képpen elég kellemetlenül szaggatott, úgy fest nem tett jót neki ez a kissebb bővítés, amit kapott elmebomlas.gif

Mázlira a beállításokban, ha kikapcsolunk egy s' mást, akkor elmúlik ez a szépséghiba (jobb esetben) sombrerokalap.gif
[right][snapback]13993[/snapback][/right]


Nekem elhiheted, az iskolai gépek messze nem elegek egy ilyen célra ^^"
Én már játszottam kismillió játékkal, de eddig csak a Dogent-esek szaggattak! (grat Solbadguy) De azok is csak azért mert a harcrendszerük hát... szóval abban a hiba az volt, hogy a kiválasztható opciókat külön mapon tárolta (bocs ha tévedek). panik.gif

Zrokky 4114

Felkerült 1-2 DB3-as videó a videó galériába.

Észrevételek, ha vannak? sombrerokalap.gif

Loyel 4115

De jó!...hamarosan kész a játék....Ha így halad, újévre biztos kész lesz! guruljka.gif

Ilidan 4116

Az ideire vagy a jővőévire?

Loyel 4117

Az ideire!

Zrokky 4118

Naná, mondtam, rövidebb történet, kevesebb helyszín, meg mindenből kevesebb.
Mellékszereplőket pl nem is terveztem bele, szal' nagyjából csak a 4 főhős karakter körül fog forogni az esemény.

Mindenesetre idén fix, hogy nem lesz kész. Nem is igazán haladok vele, mivel úgy érzem, nincs kereslet a játékaimra.
MSN-en van 1-2 ember, akiknek kifejezetten adok a véleményükre, de még csak meg sem hallgatták, amiről véleményüket akartam kérni.

Ide meg nem írom le, mert elég nagy spoiler lenne. De mégis, valahol kiábrándító gonosz.gif

Loyel 4119

Hát az igaz! lama.gif Én a játékommal még csak a 2%-nál tartok. Szóval az enyém csak egy rövid kis játék lesz. Szóval a tied jobb lesz, mivel én még eléggé kezdő vook. De remélem, majd utolérlek. Ugyanis tök jók a játékaid? guruljka.gif sombrerokalap.gif

Emperor 4120

Hát nemtudom...
Én most a 3-ra kifejezetten kiváncsi vagyok,hogy milyen lesz korbe.gif
Szerintem ne add fel!(bár ezt igy nem mondtad ki konkréten,de lehet félreértettem) sombrerokalap.gif
Kereslet meg sztem lesz rájuk,ha kijön tuti lesz egy jo pár érdeklödö. hehe_uhh.gif

QUOTE
Ugyanis tök jók a játékaid?

kérdőjellel? bee.gif

Loyel 4121

Véletlenűl írtam oda! Az egy dícséret akart lenni, hogy tök jók a játékai! Ja és köszi a bíztatást!

Zrokky 4122

emot-hmm.gif, szükségem volna egy homokos tengerpart chipsetre walki.gif

Amúgy remek, még 1 falut kéne legyártani, néhány szintet a toronyba + a ház belsők meg egy ilyen tengerpartot és kész lenne az összes térkép lightbulb.gif

Pöpec lett volna, ha Karácsonyra elkészülök vele, de ha nagyon össze is kapnám magam, a tesztelés így is-úgy is áthúzná 2007-be a játékot.

De nézzétek a jó oldalát, nemsokára kész lesz ez a rövidke játék fryingpan.gif

Loyel 4123

emot-hmm.gif Mér nem használod fel azokat a chipeket, amik a db2-ben voltak, csak egy kicsit átalakítva? Úgy sokkal egyszerűbb lenne. De ha nem megy, akko én megcsinálom a tengerpartosat. walki.gif

user posted image Itt van! Igaz nem én készítettem, hanem egy direkt ilyen esetekre készűlt oldalról szedtem le. ^^"

Victoria 4124

QUOTE(Zrokky @ 2006 Nov 27 , 22:26 )
Pöpec lett volna, ha Karácsonyra elkészülök vele, de ha nagyon össze is kapnám magam, a tesztelés így is-úgy is áthúzná 2007-be a játékot.
[right][snapback]14470[/snapback][/right]

Már megvannak,kik lesznek a tesztelői? sombrerokalap.gif

Zrokky 4125

Loyel: Hmm, jónak tűnik, Đanke ^^
DB2-es chipsetekből nem használok sokat, már unom őket. Főként újakat akartam kipróbálni.
Kissebb-nagyobb sikerrel lett is belőle valami, még hátra van egy tengerpartos város, ahhoz kerestem chipsetet, de ha jól látom ez is meg fog felelni lightbulb.gif

Persze, ha véletlen találtok még, nyugodtan értesíthettek walki.gif

Victoria: Hát, nem tudom.. Nem akarok úgy járni, mint a 2-vel. Ott a teszterek egy része még máig nem vitte ki a játékot..
Pedig azért, hogy a nevét odaírtam a végére, talán ennyit megtehetett volna szemrancolas.gif

Nehéz manapság jó tesztereket találni bee.gif

Yunniet, Labst, Nopexet biztosan meg fogom kérdezni, hogy tesztelik-e és még rajtuk kívül szívesen beveszek néhány embert.
No persze nem a semmiből előkerülő noname csávókat spamlaser9ol.gif

Ilidan 4126

QUOTE(Zrokky @ 2006 Nov 28 , 23:18 )
Yunniet, Labst, Nopexet biztosan meg fogom kérdezni, hogy tesztelik-e és még rajtuk kívül szívesen beveszek néhány embert.
No persze nem a semmiből előkerülő noname csávókat spamlaser9ol.gif
[right][snapback]14484[/snapback][/right]

Akkor esélytelen hogy esetleg én is megkapjam tesztelni igaz?

Sempai 4127

sztem Zrokky olyanokra gondolt akiket már régen ismer és megbízik bennük

Oldalak

Megjegyzés írása

Hmm..

Jelenleg nem vagy bejelentkezve! Ha szeretnél, írhatsz hozzászólásokat vendégként is, viszont ez esetben a hozzászólásaidat nem szerkesztheted és minden hozzászólásod moderátori előnézetre kerül.

Bejelentkezhetsz, vagy regisztrálhatsz a Belépés gombra kattintva.
Beceneved:
Írd be a számokat a mezőbe:
num

B
I
U
S
Url
Kép
Youtube videó
Idézet
Spoiler


GIF

Előnézet

Témát nyitotta

Zrokky -
Keresés
Mutasd azokat a hozzászólásokat, amik tartalmazzák az alábbi kifejezést