A végtelen töltény még lehet, hogy a bugteszteléskor maradt benne
Hát mostmár mindegy, ennyi könnyítés belefér még
A sárkány volt a játékban a legnehezebb harc, onnan már csak egy köpésnyi harc lesz és
Kedvencet nem tudom pontosan hány ponttol lehet szerezni, sajnos ilyesmikre már nem emlékszek, de ha növeltél eleget, akkor ki fogja írni, hogy kaptál egy kedvencet. Ha meg tovább növeled, akkor erősödik a kedvenc.
Hasznos, csak gyorsan zabálja a madártápot
Bele kellett volna tenni olyan madártápot meg nyílat amit 10x annyiba kerül de ha felhasználod menübe, kapsz 10madértápot/10nyílat és akk nem lenne az hogy a db2-be is spórolok vele
Asszem rájöttem mi a történeti hiba, vagy mittudoménmi, ami a játék kapcsán lett felhozva, de nem írom le:D
Régebben tökre nem jött be a DB3 a harcrendszer miatt.
DE! Miután egyedül elkezdtem kipörgetni, nagyon megtetszett a game! Tökre hozzászoktam a harcrendszerhez is, egyszerűen fantasztikus! (De azt az erdőt még mindig nagy ívben kerülöm, ahol el szoktam tévedni.)
Most vagyok a 33-as szinten.
Mondtam haveromnak: Te, én ha összeszedem az Árnyölőre a 600 000-ret, akkor hivatalosan is kocka leszek:D
És meg fogom tenni. Harcok árán. 10 ezer már van. Amúgy lenne egy kérdésem:
A ládát az álomban ki lehet nyitni?
Kinek az ötlete volt a farkasos rész kiverem a 4 farkast mennek a lovon és meghalok. Zavar hogy nem tudok ellovagolni a farkasok elöl 4 percig a legjobb (csak ma csináltam 6-szor kb. , kb. 2.50 perc.
Rokonlélek,régebben én is amiatt sírtam.
Ha menekülés közben megnyomod az ESC gombot, akkor tudsz lőni a farakasokra és le tudod ezzel lassítani őket
Az tény, hogy nem a legkönnyebb, de nem is kötelező megcsinálni, hogy továbbjuss a játékban
Tudom. Egy üres helyre mentetem ezt a farkast és folytatam a másikat. Sajnos most vagyok 10-es. A 3. varázsigetöredék elött szeretnék jó cucban lenni azért nem megyek tovább. Hánnyas szinten megyek a 3.-ért?
Melyik faluban vagy, inkább úgy mondd
Már mindegy Tevorinban vagyok megvan a 3. töredék most ebben a percben probálok kijutni Yuna elöl magyarul a lötyöt kiviném de ott van Yuna. Csak torony miatt kérdeztem ami ez után jönn odáig jutotam el a multkor de kicsi voltam és a nyálkák kivertek:(
Sok dolgot változtatam amiota az elözöt leirtam megszereztem Mortimel pisztolyát 26-os vagyok és a csonti ellen hányason mennyek Arlennel mert 19-esen nem tudtam kiverni.
én a csonti ellen 25 szinten vagy 30 szinten mentem tehát próbáld meg 25 szinten az a tuti csak morec miatt kell a 30-ig szint
De kikell ütni
spoiler
morec varázsol hogy emlékezünk rá ám akkor a csonti megöli öngyi lesz a db eltörik és minden jó ha a vége jó majd nem
Vagyis el kell kezdeni ütni valamedig, de nem ütjük ki mint a szörnyeket hanem abbamarad nem? Kár hogy elöted a poént
Értem. Mindegy ugyis napok kérdése (max 3nap) hogy eljussak adig ahol Morec van mert nincs suli.
Darkrain eltűnése DB3 végén?
Az egyszerű story, leírom: (jelöld ki egérrel a következő sorokat)
[spoiler]Szóval Darkrain története arról szól, hogy ő egy Isten féleség, aki vezető szerepet akart betölteni illegálisan (vagy mondjuk úgy egyszerűen hatalmat akart mindenki felett), ám ezzel a többi teremtő nem értett egyet. Namost őt ez nem zavarta és elkezdett valamit csinálni, hogy izomabb legyen, a többiknek pedig lépniük kellett és leölték.
Elszórtak rá egy olyan átkot, hogy halhatatlan lesz és örökké szenvedni fog. Lényegében lassan élve elrohadt és utána már nem volt neki túlzottan buli az élet.
Sokkal-sokkal később, mikor már a teremtők többnyire kihaltak, rájött, hogy ezt az átkot, amit rá szórtak meg lehet törni, ám ehhez sok erőre van szüksége. Erőt pedig úgy tud elszívni, hogy minél erősebb élőlényeket öl le.
Mondjuk az emberek varázserejét fel tudja használni. Itt jön majd közbe a Dragon Blade, mint fegyver. Ezt így közvetlenül nem tudja használni, ám aki éppenséggel tudja használni, annak az erejét megsokszorozza használat közben.
Már csak rá kell vennie valakit, hogy használja valamire, ami nagyon sok erőt igényel és akkor megölnie. Így szerez egy csomó erőt és megtörheti az átkot. Ezzel pedig nyomban meghal.
DB3 végén Morec nyit egy portált a kard segítségével, ami sok ilyen varázserőt igényel. Ez az egész jelenet Darkrain jóvoltából készült el, ő mozgatta háttérben a szálakat és remélte, hogy Morec végül kinyitja a portált.
Mikor a portált nyitotta, a varázslatra koncentrált, közben nem tudott figyelni.
Darkrain odasétált mellé nyugodtan és megölte, ezáltal kapott rengeteg erőt hirtelen, amit egyből fel is használhatott a varázslat megtörösére és ott helyben békére lelt végleg.[/spoiler]
Lényegében ennyi
Még van egy kérdésem mitt csináljak az álomképekben a 2-nál vannak promblémáim hogy mitt csináljak. (A második amikor ki lehet menni a házból arra gondolok itt.)
Ott semmit, mindig mikor bekerülsz az álom részbe, egy picivel tovább mehetsz.
Ha pedig az összes álomhoz szükséges dolgot megszerezted, akkor az álom végén találhatsz egy ládát
Leirnád mitt csináljak a ládáért. Az elsőben az ajtohoz kell menni beszél utána kapok egy pontot valahova. A másodiknál nem tudom mitt csináljak meg a harmadiknál sem. Ja találtam aszem 2 bakit két ládát nem tudok kinyitni mert oda raktátok ahol nem bemeni.
U.i. Kösz Zrokky hogy küldtél email-t de azelöti napon szedtem le a játékot (karácsonyi várvédés)
A 48. oldalon le van írva "Álom pontok" alatt az álom pontok megszerzéséhez szükséges dolgok
( Powered by Keresendő szöveg... )
Zrokky 4851
Na ja, szerintem Maker készitésekor nem számítottak arra, hogy lesz olyan őrült, aki dúsan több mint 1000 eventet rak le egy mapra
Most a pojén meg az, hogy DB4-be is beleraktam ezt a vízbemenős dolgot és 1000 event helyett 1-el csináltam meg az egészet... ugyanúgy működik, ráadásul common evnetben van az az egy event így az összes térképre működik..
Hiába, tapasztalatszerzéssel tanulunk igazán
Noremben, ha nagyon laggol, akkor be kell menned a játék Menüjébe, ott a Beállításokat keresd meg és a Követőrendszert kapcsold ki. Így elvileg a laggolás megszűnik azon a mappon.
Aztán, ha elhagytad, akkor kapcsold vissza, vagy hagyd úgy, gyakorlatilag mindegy, csak dizájn elem
A harcokkal kapcsolatban nem tudok mit mondani. DB1-ben az volt a problémátok, hogy túl sok a kikerülhetetlen harc és (annak ellenére, hogy így a játék végére a karakterek teljesen fel lettek tápolva és nagyon nem kellett külön elmenni tápolni) jobban szeretnétek, ha inkább külön kéne tápolni.
Ahogy Northex is leírta, az igazi RPG-knek egyik kiemelkedő része a harc - fejlődés és tápolás.
Nem csak harcról szólnak, de egyik alapköve a harc.
Lásd pl. Final fantasy sorozat. Játék végére már több száztucatnyi, ha nem több ezer harcon esel keresztül.
Star Ocean-ban szintén vagy 500-1000 harcot kell letudni. Chrono sorozatban is ömlenek ránk a harcok minden helyen gyakorlatilag.
És lásd Dragon Blade 2-ben, ahol 13 óra alatt 130 harc van, ami nem is mondható annyira soknak
Szóval ezek a DB játékok nem arról szólnak, hogy nyomod az entert és gratulálok "yore winner".
Haladni kell a történettel, fejleszteni a karaktereket, bebarangolni a játékvilágot, megszerezni a speciket és győzni, ezeket a játékokat így játszátok