Ruby Dragon Entertainment
logo

Dragon Blade 4

Kattints ide az ismertető elolvasásához

Tetszik ez a játékunk?

Segíts nekünk egy lájkkal, megosztással, vagy ajánld másoknak, hogy minél többen ismerjék meg. Minden segítségért hálásak vagyunk! 🙃

Fórum főoldal RDE Játékok és projektek Dragon Blade 4

Az éppen készülőben lévő, 3d-s játékunk főfőfő témája.

2021-03-08 17:39:39
24

gaborjuhi 22994

[spoiler] a dialógusokból egyértelmű, az 1 napos emlékem szerint vissza Rion-ba ? [/spoiler]

2021-02-07 07:03:19
7

Rubin 22997

lene egy kérdésem amikor hajon a kapitányt elcsalltam és tudtam használni pc-t lemaradt hogy utána mit kell csinálni továbi kelemes napot ;D

Szerkesztette: Rubin
Ekkor: 2020-06-27 20:16:42
2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 22999

[quote]20 óra 21 perc 15 másodperccel finish[/quote] Szép! Majdnem meglett 20 óra alatt. Hesteg DB4 speedrun :D [quote]Viszont mivel ez az egyszerűbb befejezés olyan összecsapott, mint a Trónok harca befejezése, ezért remélem, hogy a teljes verzió befejezése sokkal királyabb lesz[/quote] Jaja, ez csak egy kis mellék befejezés, rövid lezárással. Sok mindent nem is nagyon lehet hozzátenni, hiszen csak azt az egy kis dolgot kell elintézni. Vagyis csicsázni mindig lehet, de nem nagyon akartam ezen a szálon elnyújtani :D [quote] Ezt ne olvasd el, amíg nem értél a demo végére!!! [spoiler]kifejezetten tetszett amúgy, hogy bele van szőve Curtis a DB1-ből és Karina a DB2-ből...bár remélem a teljes verzióban ki fog derülni, hogy Mark és Karina honnan és miképp ismerik egymást, milyen a viszonyuk és valahogy kicsit tisztábbá válik az is, hogy Evelyn is kicsoda/micsoda, miért is küldte Markot oda ahova és miért is volt ő ott, mint egy idegen ugyanazon a néven és kinézeten mindent egybevéve sok dolgot tartogat még a játék úgy érzem és ennek nagyon örülök ja...és király lett [/spoiler][/quote] Örülök, hogy tetszett! :D A többi legyen meglepi :smirking::sparkles: [quote]lene egy kérdésem amikor hajon a kapitányt elcsalltam és tudtam használni pc-t lemaradt hogy utána mit kell csinálni továbi kelemes napot ;D[/quote] [spoiler]Amikor a kapitány visszamegy, akkor mondja Marknak, hogy a szerelők a hajó másik végébe vannak mind, így, akivel két jelenettel korább találkoztál és szerelőnek mondta magát, az gyanússá vált. Sétálj körbe a hajón (pontosabban az étkezde melletti folyosón) és elindul a következő jelenet 8) [/spoiler]

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2021-03-08 17:39:39
24

gaborjuhi 23001

Hát a 60%-os csökkentés és a térképek nékül szerintem ez inkább 30 óra lett volna :D Én nem bánom, ha meglepi lesz, de ha nem fog minden kiderülni, akkor fogsz csinálni egy DB5-öt :D

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23003

Eh... * ránéz a sztorira * Asszem' csinálok a valóságban egy DB2-es erdőt és elbújok benne, de ahhoz nem kaptok térképet :D

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2020-07-06 22:49:28
8

Sajti 23012

Hiányolom a nehéz nehézségi szintet. Van normál, és attól lefelé. Egyébként a régi karakterrajzok szerintem sokkal tetszetősebbek voltak.

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23017

[quote]Hiányolom a nehéz nehézségi szintet. Van normál, és attól lefelé.[/quote] Igen, mert azt mondogatták, hogy túl nehéz a játék, ezért lett betéve utólag a könnyítési lehetőség. De ok, lehet szó nehezebb szintekről is (: Betettem [b]Nehéz[/b] és [b]Brutál[/b] nehézségi szinteket is. A [b]Nehéz[/b] az [b]125%[/b] Hp, Atk, Def, Int és [b]110%[/b] Spd az ellenfeleknek, a [b]Brutál[/b] pedig [b]150%[/b] Hp, Atk, Def, Int és [b]125%[/b] Spd.

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2020-07-06 22:49:28
8

Sajti 23018

A tojásvásárlásnál maradt félbe a játék, szóval válthatok brutálla úgy, hogy még csak nem is harcoltam. : D Majd szólok ha netalán tán könnyű lenne.

2020-07-13 15:08:08
5

Attylax 23020

Most jutottam a végére laza 31 óra játék idővel, yaaaay. 41-es szntű lettem a végére, ez nem tudom mennyire számít táposnak vagy sem, de azért néha izzadtam. [spoiler]De egy valamit nem értek. Mark honnan ismeri Karinát??? Egyszer se találkozott vele a játék során, nem volt megemlítve erre mint rég nem látott barát ismeri fel a végén. Én nem emlékszek valamire???[/spoiler]

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23021

Wáow, nice! 41-es szint az ultra bitang :D 28-as voltam, mire a végére értem és felszedtem minden secretet. Igaz már négyszer játszottam ki és tudtam mi-hol-merre, így tudtam bőven rövidíteni (: A spoiler része kiderül majd a teljes verzió után :smirking::sparkles:

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2020-07-08 05:12:21
4

Suhanc 23022

Egy észrevétel. A faluban az első feladat a tojásvásárlás kicsit túl sok időt vesz igénybe. Egy felugró felkiáltójel a tojásárus emberke közelében jó lenne. Végig néztem az összes boltot majd egyesével az npc-ket mire kiderült, hogy nem is a boltban veszem a tojást, hanem egy npc-től. Illetve a ládák 1-2 tile távolságából is lehetne egy felkiáltójel. Ha már valaki amúgy is végigbaktat a fél világon, akkor ne kelljen 24/7 őrült módjára tekernie a nézetet ahhoz, hogy megtaláljon mindent, ha már amúgy is ott állt mellette. Bár a db széria és amúgy a stílusod ismerve simán megtaláltam a legtöbb rejtekhelyet eddig, de azért ez nem olyan természetes. Eddig amúgy aránylag oké, egyszer volt egy szerencsétlen halálom, ahol drága főhősünk a bányából visszafele menet belefutott egy nyálkacsordába, ahol 3 nyálka jött egy kisebb sebzés után 2 krittel igazából kinyírta a főhőst, mellékszereplő meg nem irányítható így lényegében onnantól csak végignéztem a halált. Jó lenne ilyenkor egy irányítási lehetőség, vagy annyi, hogy a mellékszereplőn legyen az aggro a főhős helyett. Bár igazából nem zavaró, csak sikerült belefutnom egy ilyen 5%-os esélybe körülbelül :D enyhe facepalm volt, mert a kis 30-40-es sebzés után nem akartam potit használni.

2020-07-06 22:49:28
8

Sajti 23023

Szóval. Az első fejezet végére értem, brutál módban, vért izzadva. Kb. 4 és fél óra játékidő van a mentésben, de én ehhez nyugodtan hozzáadnék még legalább 2-3 órát, ugyanis komoly felkészükést igényelt minden egyes harc és nagyon sokszor volt nyomkodva az az F5, illetve sok game over, sok fail. Tetszik így, mivel minden egyes lépésnek van következménye ha elrontom, vagy ha fortuna nincs velem. : D Úgy gondoltam, hogy lesz pár lehetőségem taktikákat kiagyalni, de igazából nem, tulajdonképpen az egész harcrendszer a szokásos csápolásból áll, csak annyi különbséggel, hogy a karakterek nem egy helyben állnak, hanem egy sakktáblán különböző pozíciókat vesznek fel. Pár harcot tényleg csak a random tényezőknek köszönhetően nyertem meg. Addig kezdtem újra, amíg a kezdő vagy épen más körülmények nekem nem kedveztek. Kicsit kitérek még a harccal kapcsolatos dolgokra lejjebb. Bugok. Nem találkoztam sokkal, viszont a számomra zavaró és idegesítő dolgokat is idesorolom majd. Először is a karakteranimációk mintha idő előtt resetelődnének és a lépés animációk nem mennének teljesen végig aztán indul is előről. Néhol észrevehető és ha már észrevettem igen szúrja a szemem. Földtextúra néhol elcsúszik egy pixelt egy sávban. Nyálkák szeretnek repülni illetve vakondosat játszani (kimásznak a pályáról vagy éppen bemásznak az alá). A navigációs gombok túl érzékenynek találtam. Néha egyszer nyomom meg és kettőt lép menükben, illetve amikor harc közben egy irányt kell megadnom a támadásnak akkor is előfordul. Itt mondjuk hozzátenném, hogy szerintem egyszerűbb lenne simán a nyilakkal megadni az irányt, mintsem hogy körbe körbe nyomkodni azt. Néha az is előfordult, hogy egy képesség csak úgy elveszett az éterbe és nem, nem a nyálkuszok Összezavarás képessége okozta. Ja és igen, a cipekedő emberkék. Légyszi animáld meg hátulról is őket, nagyon zavaró, hogy ott lógatják a karjaikat miközben ott tornyosul a sajt előttük. : D Nos, Zrokky, ezt a lenti részét az irományomnak kezeld úgy, ahogy akarod. Nem szeretném javaslatoknak nevezni, viszont olyan dolgokról van szó, amit szívesen látnék a játékban. Ha lesz aki egyetért velem az viszont már egy jó kiindulópont. Homokzsákok. Elsőre hasznosnak tűnt, stratégiát alapoztam rá. A játék elején sokat vettem belőle, de mint kiderült nem sok hasznuk van. Aztán aranyam se volt már, kellet gyógyital és hatalmas nyálkasaakkozásba és ládavadászatba kellet fognom, mivel harcolni képtelen voltam. Rengetegszer próbáltam kezdeni valamit a zsákokkal, viszont vagy fortuna nem a barátom, vagy pedig tényleg totál haszontalanok, mivel ugyanúgy lecsapnak a szörnyek duplatámadásokkal mint azelőtt. Egyébként össze lehetne vonni ezeket, lehetne mondjuk egy hajigáló képesség, ami kilistázná a nálunk lévő és dobálható tárgyakat, vagy ami mégnagyszerűbb lenne, inventoryból használni őket egyenesen. Örülnék még több harcban használható tárgynak is. Pl azokat a katonákat szívesen megdobáltam volna a korábban talált krumplikkal. Ebben most nem leszek száz százalékig biztos, mivel éppen nem vagyok otthon, hogy leellenőrizzem viszont úgy vettem észre, hogy a képesség kasztolást két körnek számolja a rendszer. Ezt a meglepetéstámadásoknál vagy a fejezet végén lévő harcoknál kapott védelmen vettem észre, hogy ha képességekkel kezdek, pikpakk eltűnik. Ha ez egy hiba akkor kijavításra vár, ha rosszul rémlik akkor az én hibám, ha pedig szándékos, hát akkor az kellemetlen. Tegyük fel van egy varázserő növelő ami két körig tart papíron, ami azt jelenti hogy két tűzcsóvával odapörkölnék egy nyálkának viszont a képesség kiválasztása 1 kör a tényleges használat pedig a második. Meh~ Ha már itt tartunk, a célpontok megválasztása is történhetne a képesség betöltése után a tényleges használatkor. Sokkal logikusabb. Ami még jó dolog lenne, az a harcban akció után lehetőség mozgásra. Ayoki állandóan az útban volt, mondjuk ő éppen nem irányítható karakter, de ha már a szörnyek keresztülszelhetik a mapot miután ledaráltak, akkor én is szeretnék kicsit arréb állni, hogy egy esetleges gránát vagy zsák, vagy éppen egy varázslat amit az utána következő karakter hajt majd végre ne legyen hatással más karaktereimre is. Apróságok még amiket megemlítenék. Kameraállás cutscene után úgy marad ami szerinten zavaró, miután kiválasztottam egy nekem tetsző kameraszöget. Map váltáskor is, nem egyszer fordult már elő, hogy a lefelé nyillal haladtam át másik térképre, viszont annak a térképnek más kameraállása volt és véletlenül visszamentem az előző térképre, mivel azt gondoltam haladhatok tovább a lefelé nyillal. Hiányolom még a HUD grafikákat az előző demóból, vagy legalábbis valami hasonlót. Evelin nagyon butának tűnik. Kevésbé szerethető, mint az előző demóban és inkább idegesítő szövegeket kapott, remélem később ez változik. Bár úgy tűnik, hogy csak sír a szám, de amúgy nagyon élveztem a játékot eddig. A nehezítés számomra közrejátszott ez ügyben, szóval ezer hála érte. ^^ Ayoki nagyon tetszett még, kevésbé kemény mint korábban, viszont sokkal szerethetőbb. Jó poénjai voltak. Sok poén volt igazándiból inkább fárasztó, de összeségében tetszettek. Mindezt úgy írom, hogy csak az első fejezetet játszottam ki, első benyomásaim a játékkal kapcsolatban. Ha esetleg valami kimaradt, illetve lesz még egyéb észrevételem, mindenképp megosztom. UI: Elírásokat nézzétek el, telefon jegyzettömbjébe írom először mindezt, onnan másolom ide.

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23024

[quote]Illetve a ládák 1-2 tile távolságából is lehetne egy felkiáltójel. Ha már valaki amúgy is végigbaktat a fél világon, akkor ne kelljen 24/7 őrült módjára tekernie a nézetet ahhoz, hogy megtaláljon mindent, ha már amúgy is ott állt mellette.[/quote] A rejtett ládáknak pont az a lényege, hogy el vannak rejtve. Van amelyik jobban, van amelyik kevésbé, de [spoiler]van egy titkos tárgy a játékba elrejtve, ami segítheti a keresést 0:)[/spoiler] [quote]Az első fejezet végére értem, brutál módban, vért izzadva. Kb. 4 és fél óra játékidő van a mentésben, de én ehhez nyugodtan hozzáadnék még legalább 2-3 órát, ugyanis komoly felkészükést igényelt minden egyes harc és nagyon sokszor volt nyomkodva az az F5, illetve sok game over, sok fail. Tetszik így, mivel minden egyes lépésnek van következménye ha elrontom, vagy ha fortuna nincs velem. : D[/quote] A normál szinten nyomod, vagy a nehezen? Ha normál szinten, akkor nem kéne ennyire nehéznek lennie, főleg a kezdő cuccokkal :omg: Ha a nehezen, akkor persze, hogy nehéz :D [quote]Úgy gondoltam, hogy lesz pár lehetőségem taktikákat kiagyalni, de igazából nem, tulajdonképpen az egész harcrendszer a szokásos csápolásból áll, csak annyi különbséggel, hogy a karakterek nem egy helyben állnak, hanem egy sakktáblán különböző pozíciókat vesznek fel. Pár harcot tényleg csak a random tényezőknek köszönhetően nyertem meg. Addig kezdtem újra, amíg a kezdő vagy épen más körülmények nekem nem kedveztek. Kicsit kitérek még a harccal kapcsolatos dolgokra lejjebb. [/quote] Alapvetően egy DB2 szerű harcrendszert akartam csinálni, csak 3D-s környezetbe, aztán jött az ötlet, hogy nem kéne folyton visszamenniük a helyükre, hanem változtathatnák azt nyugodtan és akkor a terültet sebző skillek is más értelmet nyernek. Eleinte nem lehetett megmondani, hogy merről támadjanak a karakterek és a skilleket is csak az ellenfelekre lehetett célozni, tényleg csak a helyváltoztatás volt a különbség. Később javasolták többen is, hogy ezeket az apró módosításokat meg kéne csinálni, mert sokkal könnyebbek lennének a harcok (pl. terület sebző varázslatokat lehet okosabban használni a csapatsebzés miatt, meg egy csomó skillel több ellenfelet lehet így sebezni). Úgyhogy azóta lehet taktikázni valamicskét a játékban, de alapvetően nem egy taktikai harcrendszer. Most már inkább egy hibrid kategória :hmm: [quote]Bugok. Nem találkoztam sokkal, viszont a számomra zavaró és idegesítő dolgokat is idesorolom majd. Először is a karakteranimációk mintha idő előtt resetelődnének és a lépés animációk nem mennének teljesen végig aztán indul is előről. Néhol észrevehető és ha már észrevettem igen szúrja a szemem. Földtextúra néhol elcsúszik egy pixelt egy sávban. Nyálkák szeretnek repülni illetve vakondosat játszani (kimásznak a pályáról vagy éppen bemásznak az alá). A navigációs gombok túl érzékenynek találtam. Néha egyszer nyomom meg és kettőt lép menükben, illetve amikor harc közben egy irányt kell megadnom a támadásnak akkor is előfordul. Itt mondjuk hozzátenném, hogy szerintem egyszerűbb lenne simán a nyilakkal megadni az irányt, mintsem hogy körbe körbe nyomkodni azt. Néha az is előfordult, hogy egy képesség csak úgy elveszett az éterbe és nem, nem a nyálkuszok Összezavarás képessége okozta. Ja és igen, a cipekedő emberkék. Légyszi animáld meg hátulról is őket, nagyon zavaró, hogy ott lógatják a karjaikat miközben ott tornyosul a sajt előttük. : D[/quote] Első hasracspással azt mondanám, hogy túlságosan leterheli a géped a játék és azért léptet néha duplán a menü. Amekkorára állítod a böngésződ ablakát, akkora felbontásban fut a játék. Minél nagyobb, annál gépigényesebb. Én legalábbis akkor futottam bele hasonló problémába, amikor valahogy sikerült leterhelnem a gépet és max két tucat fps-el futott a játék. Próbáld meg ablakos módba futtatni, vagy lejjebb venni a játék minőségét a beállítások között, ha így is fennáll a probléma, akkor filózok még rajta. Közbe a keretrendszert is fejlesztgetik, szóval simán lehet, hogy mire kijön a teljes verzió, már nem lesznek ilyen gondok :) (Btw, a menüt nem a keretrendszer csinálja, de az erőforrásokat az eszi meg) A gliccselő karakter grafikákat a keretrendszer csinálja, de az is fps-hez van kötve :/ A földtextúra szétcsúszása szerintem csak az első fejezetben fordulhat elő, ott még a régi térkép generátorral készült minden. Azt lehet újra kell majd csinálnom akkor. Furcsa, mert van akinél előjön, van akinél meg nem igazán. Ha a többi fejezetben is találkozol ezzel a problémával, akkor viszont a keretrendszer sajátossága o.o [quote]Homokzsákok. Elsőre hasznosnak tűnt, stratégiát alapoztam rá. A játék elején sokat vettem belőle, de mint kiderült nem sok hasznuk van. Aztán aranyam se volt már, kellet gyógyital és hatalmas nyálkasaakkozásba és ládavadászatba kellet fognom, mivel harcolni képtelen voltam[/quote] A homokzsák elvakítja pár körre az ellenfeleket, azaz 10%-ról 40%-ra növeli a melléütésük esélyét. Ez csak a sima támadásnál számít, képességek esetén nem. Kivétel ez alól a dupla és tripla támadás, mivel azok a sima támadást csinálják meg többször. A homokzsáknak annyi a lényege, hogy a harc végére néhány ütéssel kevesebbet kapsz összességében. Ez nem egy titkos mvp tárgy, ne alapozz arra, hogy győzelemre juttat, csak egy kicsit segít :D [quote]Ebben most nem leszek száz százalékig biztos, mivel éppen nem vagyok otthon, hogy leellenőrizzem viszont úgy vettem észre, hogy a képesség kasztolást két körnek számolja a rendszer. Ezt a meglepetéstámadásoknál vagy a fejezet végén lévő harcoknál kapott védelmen vettem észre, hogy ha képességekkel kezdek, pikpakk eltűnik.[/quote] Igen is, meg nem is. Technikailag két kör, mivel miután kiadtad a parancsot, a kasztolással végigmegy még egyszer a csíkon és mikor megint jön, akkor használja a skillt. Viszont ilyenkor nem számolódnak bele a státuszok. Csak akkor, amikor nem használsz semmi skillt és a karakter atb-je 100%-ra kúszik. Akkor számolódik a mérgezés, meg múlik el az erősítés/gyengítés. Harc elején, ha te indítod a harcot, akkor védelmet kapsz kb. két körig. Tehát pl.: elindul a harc, védelmi státuszod van két körig. A karaktered atb-je 100%-ra megy, a védelmi státusz számlálója egyel csökken. Elnyomsz egy támadást, majd mikor megint a karaktered jön, a védelmi státusz nullára csökken és megszűnik. Ez két kör volt, kétszer ment fel az ATB csíkja és nem használt képességet. Képességek esetében, az első körben ugyanúgy lemegy egyre a számláló, amint felért az atb 100%-ra, elkezdesz egy képesség használatot, felkúszik megint 100%ra, de mivel most képességet használsz, nem veszi figyelembe a státuszokat. Nem kapsz mérgezést, se gyógyítást, se semmit és nem is múlnak el meglévő státuszaid. A karaktered elhasználja a skillt, megint felmegy 100%-ra az atb-je és most megy le nullára és szűnik meg a védekezésed. Így képesség használatkor kvázi "3 körig" van védekezésed. Ami valójában két kör +1 kasztolás kör. A kasztolás kör meg a képesség segességétől függ. A karakter mozgatása ugyanúgy teljes körnek számít, viszont 90%-ra csökkenti csak az atb-t, ergo, ha benyomsz egy védekezést és utána mozogsz, akkor kb. instant elveszted a státuszt :welp: [quote]Ha már itt tartunk, a célpontok megválasztása is történhetne a képesség betöltése után a tényleges használatkor. Sokkal logikusabb.[/quote] Ez az adott képességtől függ jelenleg, korábban írtam részletesebben. A teljes verzióba valószínűleg úgy lesz majd, ahogy írtad 8) [quote]Apróságok még amiket megemlítenék. Kameraállás cutscene után úgy marad ami szerinten zavaró, miután kiválasztottam egy nekem tetsző kameraszöget. Map váltáskor is, nem egyszer fordult már elő, hogy a lefelé nyillal haladtam át másik térképre, viszont annak a térképnek más kameraállása volt és véletlenül visszamentem az előző térképre, mivel azt gondoltam haladhatok tovább a lefelé nyillal.[/quote] Nem minden térkép folytatólagos. Látszólag lehet, hogy délen mész ki az egyik térképről és északról be a másikra, de más térképeknél ez lehet össze-vissza is. Pl. bemész északra egy bányába és a bánya meg úgy lett legenerálva, hogy északról van a bejárata és délre fordítja a karaktert. A kamera direkt úgy áll be mindig (legalábbis próbálkozik :lol:), hogy értelmes irányba nézzen. Pl. ha kijössz egy házból, akkor a karaktereket akarod látni, nem pedig a házfalat, ami teljes mértékben kitakarja a látószöget. Vagy, ha az erdőben mész és a szélén átmész a másikra, akkor nem a térkép szélét akarod látni, hanem a térkép közepe felé akarsz nézni. Ugyanez a bányákra, meg még pár másik helyszínre. [quote]Bár úgy tűnik, hogy csak sír a szám, de amúgy nagyon élveztem a játékot eddig. A nehezítés számomra közrejátszott ez ügyben, szóval ezer hála érte. ^^ Ayoki nagyon tetszett még, kevésbé kemény mint korábban, viszont sokkal szerethetőbb. Jó poénjai voltak. Sok poén volt igazándiból inkább fárasztó, de összeségében tetszettek.[/quote] Örülök, hogy összességében tetszik :D

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2020-07-06 22:49:28
8

Sajti 23025

Természetesen a legnehezebb módban játszom. Ha lenne ennél nehezebb, abban játszanék. Kicsit olyan érzésem van, mintha elsiklottál volna egykét dolog felett, mikor olvastad a kis irományomat. Olyan dolgokat magyarázol el, amiket eddig is tudtam, vagy kitapasztaltam magamtól, vagy éppen jómagam is megemlítettem már. Egyébként a géppel semmi gond, a létező összes FPS-el futtatja a játékot, minden tök fluid. Kicsit játszottam a második fejezetben, ott normális volt a karakterek animációja. Ámbàr érdekel a történet (óóó de még mennyire), de részemről a játékélmény nagyrészét a harcok, térképek felfedezése, kalandozások és az esetlegesen felmerülő problémák megoldása fogják kitenni. De leginkább a harcok, szóval minden reményem abban lesz és remélem lesz lehetőség többféle stratégiák alkalmazására is. Majd ha kint lesz a teljes játék, szerintem megörökítem a legnehezebb módban való szenvedéseimet. Még agyalok rajta. : )

Szerkesztette: Sajti
Ekkor: 2020-07-06 22:30:50
2020-07-08 05:12:21
4

Suhanc 23026

[quote]A rejtett ládáknak pont az a lényege, hogy el vannak rejtve.[/quote] Épületeken belül teljesen fura érzés a kamerát agyon forgatni. Alapvetően egy csomó láda van olyan helyen, ahova ha mész, forgatni kell a kamerát, pedig csak csúnyább tőle a táj, vagy teljesen nem tűnik logikusnak, bár igazából mindegy, az összesnek grindolható lootja volt eddig. Másik észrevétel, egészen a másik városba éréséig senki nem mondja, hogy spórolni kellene a lőszerrel. A szörnyeket kerülgetve normál módban éppenhogy csak elég volt a katonákig a lőszer. Onnantól ököllel és gránáttal kellett harcolnom.

Szerkesztette: Suhanc
Ekkor: 2020-07-07 00:16:34
2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23027

[b]Sajti[/b]: A kérdéseidre válaszoltam. Ha tudod a választ, minek kérdezed? És honnan tudjam, hogy te miket tudsz, nem látok bele a fejedbe wtf :D Előfordulhat, hogy kimaradt valami, nagyon sokat írtál. Megpróbáltam mondatonként végigmenni a hsz-eden és válaszoltam, amire csak tudtam és amire úgy éreztem, hogy szükséges. Ha úgy érzed kimaradt valami, akkor kérdezd meg újra :) [b]Suhanc[/b]: Miért nem veszel egy tőrt, vagy egy bumerángot a faluban?

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2021-03-03 18:13:22
11

YuuYuu 23028

[quote]Másik észrevétel, egészen a másik városba éréséig senki nem mondja, hogy spórolni kellene a lőszerrel.[/quote] Ebbe a hibába én is beleestem. Sosóval ketten teszteltünk, és nála többször is felmerült a játék túlzott nehézsége az akkori állapotában, miközben én végigtáncoltam a puskámmal az első pár fejezetet - egészen addig ameddig nem tudatosult, hogy még nem láttam lőszert egyik boltban sem... Na onnantól egy kicsit belassultam.

I keep having this dream...
2020-07-13 15:08:08
5

Attylax 23029

A ládákkal kapcsolatban szerintem jó ez, ahogy van. Nagyjából meg lehet saccolni, hogy hol tette le őket Zrokky, ha játszottál hasonló játékokkal. Ha hihetek a letöltött mentésemnek és ott minden ott van, akkor a 151 ládából én 124-et kaptam meg. [spoiler]Mondjuk igaz, hogy én aktívan használtam azt az eszközt, amit Zrokky is említett pár bejegyzéssel ezelőtt.[/spoiler]

2020-07-08 05:12:21
4

Suhanc 23030

Nem igazán láttam sehol sem fegyvert az első faluban :hmm:

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23031

[quote]Nem igazán láttam sehol sem fegyvert az első faluban :hmm:[/quote] A piacon árulja az egyik árus: [img]https://rubydragon.hu/upload/kep/help1.png[/img] [quote]Ha hihetek a letöltött mentésemnek és ott minden ott van, akkor a 151 ládából én 124-et kaptam meg.[/quote] Igen, a mentésben minden benne van. 151 láda.. uhh, lehet kicsit túlzásba is vittem a ládák szórását ^^;

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2020-07-13 15:08:08
5

Attylax 23032

Sziasztok! :D Noh, kicsit én is rendszereztem a mentéseimet és megpróbálok egy hosszabb visszajelzést adni a játékkal kapcsolatosan, hogy milyen észrevételeim voltak/vannak. [b]Harcrendszer[/b]: -Nekem nagyon tetszik, főleg miután Zrokky betette azt, hogy az ütés irányát is meg lehet adni -Hála az égnek végre nincsenek limitációk a csapattagok számát illetően, így sokkal nagyobb és grandiózusabb csatákat lehet vívni -Egy kis hiba: Milly hullámcsapása során, asszem a bal alsó sarkoba lévő szörny sose sebződik, pedig mikor jelöljük ki a területet, akkor világít, hogy sebződni fog. -A területre ható csapások is nagyon jók, lerövíditik az egyes csaták hosszát és jó, hogy a csapatot is sebzik, így nem használjuk, ha kell, ha nem [b]Képességek[/b]: -Jó dolog, hogy ezeket meg kell vásárolni, mert ez egy plusz egy érv a tápolás mellett és ez nagy segítség a játék további részeiben -Jó lenne, ha lennének olyan képeségek, amiket megkapni lehetne egy polcon egy eldugott városka közepén(jó van, hogy ládába kapod, de egy könyvespolc is jöhetne :D) -Párbaj képesség. Én imádtam, a csatáim nagy részét a megszerzése után ezzel intéztem, sokkal gyorsabba lehet ezzel fejlődni. Sajnos nem mükődik minden szörnynél, de lehet ez kell a kiegyensúlyozás miatt. [b]Nehézség[/b]: -A nehézséget szerintem két dolog teszi ki, az egyik a minigame-ek. Némely minigame esetén néha már visítani akartam a végére... Ezek az újrajátszhatóságottól egy kicsit elveszi az ember kedvét vagy felturbozza, attól függ ki mennyire mazoista. -A másik a csaták/boss harcok. Gyerekek, Zrokky szerint én 41-es szintemmel elég táposnak számítottam a játék végére, mégis a játék vége fele egyik boss harc követi a másikat és ezek engem megizasztottak, pedig mondhatni szinte a legjobb felszerelése volt az egész csapatnak. -Egy kis észrevétel. Az első fejezetbe a nyálkák még tápolás után is nehézségeket tudnak okozni, de az azt követő katonákat, ha eléggé feltápolsz fel tudod aprítod őket kicsi szeletekre, nem okoznak gondot és a következő fejezetbe megint érzed, hogy gyenge vagy mint a harmat a szörnyek ellen. Kicsit fura, hogy a katonák, akik védik a várost gyengébbek, mint a szörnyek az erdőbe. Ők lehetnének kicsit erősebbek az első fejezetben. -A térképek plusz 10 óra játékidőtől mentettek meg, szerintem kellenek ezek [b]Történet[/b]: -Eddig tetszik, kíváncsian várom, hogy milyen fordulatos események fognak még történni. A demó végénél néztem, hogy WTF, kíváncsi leszek a mögöttes magyarázatra és a különböző befejezésekre. [spoiler]Kérdés: Ha a titkos beszívárgás során felvettem volna az állszakállt, akkor a küldetés után nem csesz le minket Tim? Érdemes különböző kiegézítőket felvenni bizonyos helyzetekben? Jó a sál egyértelmű, de a többit, amik beszerezhetőek a játék során[/spoiler] Összefoglalva nagyon jó, már nagyon vágytam egy ilyen játékra és bocsánat, ha vannak elírások a szövegben! :D Várom majd a folytatást, addig lehet kisebb módosításokkal újra játszom ezt a Demót, nehogy valamilyen mellékszálat kihagytam volna.

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23033

Bocsi, hogy csak most reagálok, annyira el vagyok havazva, hogy négy napja a gépemet nem volt időm bekapcsolni -.-; Örülök, hogy tetszett a játék. 41-es szint, omfg.. hogy..? :D [quote] -Nekem nagyon tetszik, főleg miután Zrokky betette azt, hogy az ütés irányát is meg lehet adni [/quote] Ez a ti érdemetek leginkább, többen javasoltátok ezeket az apró módosításokat és egy idő után megtetszett az ötlet. De igen, nagyon sokat javított a harcon ez az apróság, szóval jár a süti mindenkinek :D [quote] -Hála az égnek végre nincsenek limitációk a csapattagok számát illetően, így sokkal nagyobb és grandiózusabb csatákat lehet vívni [/quote] Ezen gyakran filózom, hogy jó ötlet volt-e, mert a nagyobb harcoknál nem nagyon tudnak érvényesülni az egyes karakterek. Nem feltétlen baj, csak picit még kiforratlannak érzem néha :hmm: [quote] -Egy kis hiba: Milly hullámcsapása során, asszem a bal alsó sarkoba lévő szörny sose sebződik, pedig mikor jelöljük ki a területet, akkor világít, hogy sebződni fog. [/quote] Ránézek majd. Köszi, hogy szóltál! (: [quote] -Párbaj képesség. Én imádtam, a csatáim nagy részét a megszerzése után ezzel intéztem, sokkal gyorsabba lehet ezzel fejlődni. Sajnos nem mükődik minden szörnynél, de lehet ez kell a kiegyensúlyozás miatt. [/quote] Igen, a párbaj esetén csak azokat az ellenfeleket tudod kihívni, akiknek van sima támadásuk. Akik csak képességet használni tudnak, azok elmenekülnek a párbajból az első csapást követően :D [quote]Egy kis észrevétel. Az első fejezetbe a nyálkák még tápolás után is nehézségeket tudnak okozni, de az azt követő katonákat, ha eléggé feltápolsz fel tudod aprítod őket kicsi szeletekre, nem okoznak gondot és a következő fejezetbe megint érzed, hogy gyenge vagy mint a harmat a szörnyek ellen. Kicsit fura, hogy a katonák, akik védik a várost gyengébbek, mint a szörnyek az erdőbe. Ők lehetnének kicsit erősebbek az első fejezetben.[/quote] A kék katonák le lettek gyengítve picit, hogy ne legyen túl nehéz a fejezet vége. Nem emlékszem hirtelen, hogy 2x2-vel, vagy 2x3-al (kocsma és templom) kell megküzdeni Nokuroban, de eredetileg 2x3-al kellett és rendesen el tudták látni a játékos baját. Úgyhogy gyengítettem inkább picit rajtuk, de akkor lehet most meg túl könnyű lett :D Nagyjából hasonlóak a statjaik, mint a nyálkáknak, csak több a hp-juk és mások a képességeik. Az erdőbe max 6-os szintűek az ellenfelek, Norukoban pedig 8 és 10-es szintűek lehetnek. Valamivel mindenképp erősebbek erdei társaiknál, de nem olyan sokkal. Pláne, ha van még hozzájuk lőszered, akkor oneshot kb. Viszont a vörös katonák... na azok szteroidon élnek a kékekhez képest :D Szerintem a demóba már nem változtatok a Nokuros harcokon, de a teljesbe majd átnézem :saint: [quote] Érdemes különböző kiegézítőket felvenni bizonyos helyzetekben? Jó a sál egyértelmű, de a többit, amik beszerezhetőek a játék során [/quote] Csak dísznek vannak a játékban. Kis cukormáz és ingyen arany, mert miért ne :D Egyedül a sál az, aminek haszna is van a megjelenítésen kívül. Talán a teljesben lesz más hasznuk is, de még nincs tervbe véve :)

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2021-03-08 17:39:39
24

gaborjuhi 23034

Tudna dobni a játékmeneten, ha különböző "díszeknek" lenne céljuk, mint pl. a sálnak. Vagy akár komolyabb részük is, ami szükséges lenne mondjuk a storyline-ban való előrejutásban. Persze ekkor már érdemes egy tartalék opciót berakni, hogy ahol eladod, ott vissza is tudd vásárolni :D lehet valaki benézi :D vagy akár lehetnének eladhatatlanok is...én támogatnám azt, hogy legyen "hasznuk" :) Egyébként pedig hol van mááááááááááááááááár a következő fejezet? :D :D :D Eddig hányan játszottunk vele? :)

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23035

Majd még megálmodom, nem ígérek semmit :smirking::sparkles: Pont ma van egy hónapja, hogy kiadtam a demót. Bakker, repül az idő... :0 Azóta kicsit morfondíroztam a sztorin, de magát a játékot még nem csináltam tovább. Lassan neki kéne állnom, de előbb a rajzokat is jó lenne feltölteni, hogy ne párhuzamosan kelljen azzal is foglalkoznom -.-; Azt nem tudom sajna megmondani, hogy pontosan hányan játszottak eddig. Kb. ötvenmentési profil van az adatbázisban titkosítva eltárolva (egyedi azonosító és kód), de ezek nem egyedi játékos számok. Benne vannak a teszteléskori mentések is, ott is hárman vagy tíz profilt csináltunk. Úgyhogy szerintem maximum két-három tucatnyian játszhattak vele eddig, legalábbis akik az online mentést is használták. Hozzáteszem, hogy még nem is mutattam be sehol a játékot, úgyhogy csak azok tudnak kb. róla, akik az RDE Fb oldalán (vagy itt a lapon) követik az eseményeket, vagy akikhez bármi módon eljutott a játék híre (fb megosztások leginkább) :D Idővel tervezek keresni népesebb gamer csoportokat és oldalakat, ahol megoszthatom a játékomat, de egyelőre most egy jó darabig biztos el leszek még havazva minden egyéb dologgal :welp:

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:
2021-03-08 17:39:39
24

gaborjuhi 23036

Na az nem túl nagy játszótábor... :) de később ez tuti változni fog pozitív irányba :) Élvezd még a nyarat, az őszi-téli hónapokban majd lesz több idő a játékra ;)

2023-01-26 19:24:50
3235

Zrokky 23037

Ty :saint: Jaja, kimaradnak szegény népek a jóból, de most úgy érzem valóban itt az ideje felcsapni pár pinacolada-t és lazulni pár hetet a vízben. All aboard the balcsi train! :D [gif]https://media.tenor.com/images/0416e3c4d13b58df8048fe2a9fff6029/tenor.gif[/gif]

[img height: 140px; float: right; margin-top: -20px]https://media.tenor.com/UWfzEWlYPSsAAAAM/yum-pusheen.gif[[/img] Wooo, random aláírás:vic::wtf:

Oldalak

1 2 3 4

Megjegyzés írása

Hmm..

Jelenleg nem vagy bejelentkezve! Ha szeretnél, írhatsz hozzászólásokat vendégként is, viszont ez esetben a hozzászólásaidat nem szerkesztheted és minden hozzászólásod moderátori előnézetre kerül.

Bejelentkezhetsz, vagy regisztrálhatsz a Belépés gombra kattintva.
Beceneved:
Írd be a számokat a mezőbe:
num

B
I
U
S
Url
Kép
Youtube videó
Idézet
Spoiler


GIF

Előnézet

Témát nyitotta

Zrokky -
Keresés
Mutasd azokat a hozzászólásokat, amik tartalmazzák az alábbi kifejezést