Vártam már egy ideje a demót (régi demót természetesen letoltam) :) az első három részt imádtam, imádom, így évekkel később ha elővenném, meglennének az emlékeim, hogy mikor-mit kell csinálni :D és emiatt vártam a 4. részt is, mert egyértelmű, hogy a sztori is érdekel és még 10 részt is simán elfogadnék :), de ez a demó eddig nem nyerte el a tetszésem. Az egyik problémám, hogy a harcokat szerintem túl erősre csináltad, már 4 nyálka is lezúz, mert a piros lángcsóvát tol 120 hp-ért, a kék meg gyógyítja 120 hp-ért, arról meg nem is beszélek, hogy mentek a bánya elején, 2 harcot lenyomok, aztán a harmadik harcnál meg kapok 7 nyálkát ellenfélnek :D a másik problémám az mondjuk személyes jellegű, amivel kénytelen leszek megbarátkozni, mert az első három rész után nekem annyira a 2D világa adja meg ennek a játéknak az igazi feeling-jét, hogy ezzel a 3D-vel egyelőre nem tudok kibékülni :( Mindenesetre a sztorija jól kezdődik, nagyon kíváncsi vagyok majd a teljes verzióra, mindenképpen végig fogom játszani :) szóval jó munkát hozzá! Ja! És még annyit, hogy ezzel az előzmény sztorival ugye teljesen véget fog érni ez a játéksorozat? :)
Szerintem eléggé kiegyensúlyozott lett a harcrendszer a szörnyek nem túl op-k eddig viszont az átkozott városban nagyon fontos lenne egy fogadó szerű helyiség hogy rendesen healelhessem a karaktereket mivel borzasztó nehéz így a haladás.
Elkezdtem játszani ezen legújabb résszel. Kifejezetten tetszik, mert 3D-ben egyszerűen lenyűgöző a látványa a játéknak, azonban kissé még szokatlan számomra (meg gondolom az előző hozzászólónak is inkább a szokatlanságával lehetett problémája). Továbbá számomra nagyon tetszik a harcok nehézsége, például, hogy a nyálkák tudják egymást gyógyítani, osztódni, megzavarni a csapattagjaimat, illetve erősen sebzeni. Ennek következtében már néhányszor game over volt már a bányában és előtte is, de végül kis lőszert elhasználva+legvégső elkeseredésben életmentő támadással túl tudtam rajtuk jutni. Végeredményben nagyon tetszik, szerintem már most előre kimerem jelenteni, hogy számomra ezen rész nyeri el leginkább tetszésemet a történet újszerűsége és a 3D-és megjelenítés, valamint a kétesélyes harcok miatt. Egyedüli problémám csak annyi, hogy esetleg kellett volna valamiféle térképet/iránytűt betenni, hogy ne tévedjek el Toboro erdejében, mert most éppen a bányás minigame után egyszerűen bolyongok az erdő ösvényein úgy, hogy nem találok vissza a faluba. Remélem, hogy ha más nem, akkor véletlenül csak visszatalálok egyszer...
Hála Istennek sikerült visszatérnem a kezdőfaluba, ahol hosszú bejátszások után Nokoru felé vehetném az irányt, de előtte szerencsére legalább már a kezdőfaluba vissza tudok találni. Csak nehogy aztán Nokoruba ne tudjak eljutni =D Szerintem hozzám hasonló kezdők/gyengébbek kedvéért bele lehetett volna tenni térképet/iránytűt vagy iránymutatást, hogy még véletlenül se tévedjünk el az erdő ösvényein. Vagy egyszer csak véletlenül megint eljutok odáig is valahogy (meg azon is túl)...
Amúgy van egy kis bug a fórumon, néha duplán dobja be a hozzászólásokat, nem spamelünk :D
A második falu kicsit túl lett tolva szerintem. Ilyen hatalmas útvesztőt még életemben nem láttam. Már órák óta bolyongok benne, de lehet én vagyok a béna. Nem kaphatnánk ehhez valami térképet? A második kulcsot találtam meg, de most megint járhatom át az egészet hogy vajon melyik zárt kaput nyitja :/.
[quote]Az egyik problémám, hogy a harcokat szerintem túl erősre csináltad, már 4 nyálka is lezúz, mert a piros lángcsóvát tol 120 hp-ért, a kék meg gyógyítja 120 hp-ért, arról meg nem is beszélek, hogy mentek a bánya elején, 2 harcot lenyomok, aztán a harmadik harcnál meg kapok 7 nyálkát ellenfélnek[/quote] Nem véletlenül kezd a játékos egy tucat tölténnyel és két gránáttal :D Lehet későbbre is tartogatni, de akkor picit nehezebb lesz az eleje. A bányában erősebbek az ellenfelek, a hét nyálkás harc (a mentési pont mellett) az az első "boss" harc. [quote]a másik problémám az mondjuk személyes jellegű, amivel kénytelen leszek megbarátkozni, mert az első három rész után nekem annyira a 2D világa adja meg ennek a játéknak az igazi feeling-jét, hogy ezzel a 3D-vel egyelőre nem tudok kibékülni Mindenesetre a sztorija jól kezdődik, nagyon kíváncsi vagyok majd a teljes verzióra, mindenképpen végig fogom játszani szóval jó munkát hozzá! Ja! És még annyit, hogy ezzel az előzmény sztorival ugye teljesen véget fog érni ez a játéksorozat? [/quote] Köszi. Remélem a végére azért jó élmény lesz így is (: A sztori nem lesz teljesen lefedve ezzel, bőven lehetne még kitalálni hozzá részeket, de egyelőre nem tervezek DB5-öt csinálni. [quote]Szerintem eléggé kiegyensúlyozott lett a harcrendszer a szörnyek nem túl op-k eddig viszont az átkozott városban nagyon fontos lenne egy fogadó szerű helyiség hogy rendesen healelhessem a karaktereket mivel borzasztó nehéz így a haladás.[/quote] Van fogadó. Miután megtaláltad az első kulcsot a földön és át tudsz menni a következő város részre, ott közvetlenül a piac mellett találod :saint: [quote]Egyedüli problémám csak annyi, hogy esetleg kellett volna valamiféle térképet/iránytűt betenni, hogy ne tévedjek el Toboro erdejében, mert most éppen a bányás minigame után egyszerűen bolyongok az erdő ösvényein úgy, hogy nem találok vissza a faluba. Remélem, hogy ha más nem, akkor véletlenül csak visszatalálok egyszer...[/quote] Csak kövesd az utat. Egyetlen elágazás van és az is zsákutcába vezet (ahhoz a részhez, ahol először találkoztál Evelynnel) 8) [quote]Amúgy van egy kis bug a fórumon, néha duplán dobja be a hozzászólásokat, nem spamelünk[/quote] Tudtommal csak akkor, ha F5-öt nyomsz, miután elküldted, vagy elküldés után a vissza gombra kattintasz, akkor tudod újra elküldeni a hozzászólást, de akkor a böngésző meg is kérdezi, hogy újra el akarod-e küldeni :hmm: [quote]A második falu kicsit túl lett tolva szerintem. Ilyen hatalmas útvesztőt még életemben nem láttam.[/quote] Igen, az egész város egy labirintus. Valójában annyira nem nagy. Négy térképből áll az egész (a kezdőt nem számítva, ahol megérkeztél a városba), néhány utcával és néhány zsákutcával. A térképek között egyetlen út vezet át minden esetbe. A második kulcsra nincs szükséged, hogy a labirintus végére tudj menni. Kitartás! :D
Azt hiszem itt komoly agyi infarktusok fognak beállni, ha már a demo is 5 óra felett jár... Újfent feladom, a hajókázás utáni városba vezető úton a mentési pont melletti zárt ajtónál passzolom, már az atyaúristenen is végigmentem :D
Ha a kamerát az ajtóval szembe állítod, akkor jobbra találsz a fák mögött egy kis utat :D
[quote]Újfent feladom, a hajókázás utáni városba vezető úton a mentési pont melletti zárt ajtónál passzolom, már az atyaúristenen is végigmentem[/quote] Szegényem még nem tudja mi vár rá később :D. [quote]Igen, az egész város egy labirintus. Valójában annyira nem nagy. Négy térképből áll az egész (a kezdőt nem számítva, ahol megérkeztél a városba), néhány utcával és néhány zsákutcával. A térképek között egyetlen út vezet át minden esetbe. A második kulcsra nincs szükséged, hogy a labirintus végére tudj menni. Kitartás![/quote] A tegnapi óta sikerült tovább jutnom, az a másik kulcs eléggé bezavart nekem, mert azt hittem hogy egy másik zárt ajtót kell keresnem és afelé hajoltam hogy valszeg ez a másik ajtó a labirintus másik felén lesz. De sztem így is csak ott elvesztegettem kb 4 órát feltápoltam már magam 22-es szintre (a végén már minden elől csak elfutottam) és összeszedtem több mint 10 k aranyat. Egyelőre 10 óránál tartok, de majd ha bejeztem írok bővebben az egészről.
Waow :wtf: Ha jól emlékszem kb. 15-ös szintű voltam a város végére. Nézd a jó oldalát, a játék további részében a harcok már nem fognak kihívást okozni. Bosszokat puszta kézzel elverheted :D
Sziasztok! :D Nekem is tetszik a harcrendszer, de nagyon vagány lenne, ha támadásoknál meglehetne adni, hogy merre lőkje a karakter az ellenfelet, így vagány kombókat és stratégikat lehetne kigondolni/használni. Én is közelitek a 10 órához és jelenleg 18-as szintű vagyok és rohanok össze-vissza a labirintusba, egy térkép nagyon jó lenne (lehet rajzolok én egyet egy lapra ^^; ), de sokat tud segíteni néha azok a sárga csillagok, amik a jó irányba vezetnek. Kíváncsi vagyok már nagyon a végére. :D
Zrokky! Engedj meg egy valószínűleg hülye kérdést :D Több helyen láttam már (pl. mobiltelefonon is tolok egy ilyen játékot), hogy úgy csinálnak játékokat, hogy időről-időre (pár hét, 1 hónap, stb.) jönnek ki újabb részével az adott játéknak. Úgy értem, hogy pl. kiadják a játékot verzió 0.1-el és aztán jön tovább a 0.2, 0.3 stb... Szóóóóval a kérdés arra irányulna, hogy a DB4-et nem lehetne megoldani ilyen formában? :D Gondolok itt arra, hogy lenne egy bizonyos pont (küldetés, storyline párbeszéd vagy bármi), aminél feldobná a játék, hogy végeztél ezzel a verzióval és a további verzióig pihenj meg :D Esetleg ilyen esetben bedobni egy level max opciót, hogy mire jönnek a további részek, addigra ne tudd agyontápolni magad :D Csak azért jutott ez eszembe, mert hát gondolom elég sokat kell várni a teljes verzióra :D
Azt értem, hogy legyen nehézsége a játéknak, de azért a boss harcnál robbanással haljon meg a boss és emiatt haljak meg én is, hogy game over legyen...muszáj az ember idegein táncolni? :D Azt hittem ezt már nem lehet űberelni...na én itt adom fel :D ha lesz teljes verzió, megpróbálkozok újra vele, de ez így most nekem nagyon nem tetszik :( azért a fórumot majd jövök olvasgatni :)
Sajnálattal olvasom :( [quote]Szóóóóval a kérdés arra irányulna, hogy a DB4-et nem lehetne megoldani ilyen formában?[/quote] Nekem is megfordul a fejembe, de teljesen másképp kell úgy fejleszteni egy játékot. Rengeteg előre tervezést igényel, az én fejlesztési stílusom meg az, hogy nagyvonalakban találom ki előre a dolgokat és útközben forrnak ki a részletek. Sokszor visszamenőleg nyúlok bele a játékba, rakok bele új képességeket, npc-ket, vagy módosítom a sztorit, stb. [quote]Csak azért jutott ez eszembe, mert hát gondolom elég sokat kell várni a teljes verzióra[/quote] A demó nagyjából a felét öleli át a teljes verziónak. Eddig egy fejezetet 2-3 hónapig készítettem, szóval előzetes hasracsapás alapján talán 1-2 év a teljes verzióig. Meglátjuk hogy alakul :hmm:
Jogos, úgy tényleg durván előtervezve szükséges alakítani az egészet :) Bár ez a nagyjából fele egy elég masszív demó lett :D 1-2 év nem is vészes idő. Egyébként ezt a labirintus várost komolyan gondoltad így? :D az is elég volt, amíg beértél, de ez a menekülés...nagyon túlzottnak érzem, hogy mindenhol ellenfelek vannak és időnként a levegőből is betámadnak... Tartok pár nap pihenőt, aztán visszamegyek pár órát az időbe és kissé túltápolom magam :)
Ha megjegyzed merről jöttél, akkor viszonylag könnyen vissza lehet jutni. Plusz a város rejt néhány titkot/könnyítést. Az egyik ilyen [spoiler]egy kulcs, ami nyitja az utcán lévő kapuk többségét :smirking:[/spoiler] A rossz hír, hogy [spoiler]utána még az erdőn is végig kell majd rohanni a hajóig :lol: Bár ott már csökkentett ellenfél szám lesz cserébe.[/spoiler] [s] De ha tényleg ennyire nehéz ez az útvesztő, akkor csinálok a játékba valami egyszerűbb térképet, amit majd ott lehet megvásárolni, ahol bejössz a városba :hmm:[/s] [b]Sosó[/b], neked is ekkora szívás volt ez a rész? :wtf: [b]Javítás[/b]: Na jó, addig forgolódtam álmatlanul az ágyikómba este, azon morfondírozva, hogy minden játékos elveszik a labirintusba és sose látjuk őket viszont, hogy végül megcsináltam a térképet a városhoz ^^; Ha bemész a tárgyboltba (ahol megérkeztél a városba, az orgiavonat fogadó mellett :D), ott tudsz térképet vásárolni. A legfelső két tárgy az, így jó eséllyel mindenki belebotlik majd. A térkép nem jelzi a zárt kapukat :hmm: [quote]Nekem is tetszik a harcrendszer, de nagyon vagány lenne, ha támadásoknál meglehetne adni, hogy merre lőkje a karakter az ellenfelet, így vagány kombókat és stratégikat lehetne kigondolni/használni.[/quote] Úgy oldható meg, hogy oda mozgatod a karaktert. A mozgatás után szinte egyből újra cselekedhet. Persze bele kell kalkulálni, hogy ha elkezdesz mondjuk egy képességet használni, akkor az ellenfél közben odébb kerülhet 0:)
Jah, a városból menekülés elég szívás volt; nem véletlenül kértem, hogy jegyezze meg, merre áll a kamera a harc előtt, mert így is el lehetett veszni, nemhogy még úgy, hogy nem tudom, merről jöttem... Mondjuk az én taktikám a városból menekülésnél az volt, hogy nem álltam le verekedni, hanem minden harcból elfutottam, és harcok közt meg folyamatosan full HP-n tartottam a csapatot, de így is durva volt :/
Whaaa. [gif]https://media.tenor.com/images/e3260fbad389c5144b26f48b632d4f3e/tenor.gif[/gif] Raktam egy térképet a játékba, ez mennyire segít szerinted? :hmm: [spoiler][img]https://rubydragon.hu/upload/map.png[/img][/spoiler]
Ez biztosan segít, nem tudom, nem sok segítség-e... :hmm: Két dolog jut eszembe hirtelen: - ne mutasson a térkép minden apró részletet (maradjon meg a felfedezés lehetősége) - csak azokat a részeket mutassa, ahol már járt a csapat Most nem tudom kipróbálni, holnap megnézem!
[quote]Nekem is megfordul a fejembe, de teljesen másképp kell úgy fejleszteni egy játékot. Rengeteg előre tervezést igényel, az én fejlesztési stílusom meg az, hogy nagyvonalakban találom ki előre a dolgokat és útközben forrnak ki a részletek. Sokszor visszamenőleg nyúlok bele a játékba, rakok bele új képességeket, npc-ket, vagy módosítom a sztorit, stb.[/quote] Jól értem, hogy amikor kijön a teljes verzió lehet, hogy nem tudjuk felhasználni a mostani mentéseinket, hanem teljesen elölről kell kezdjük és megint át kell magunkat verekedjük a labirintuson (persze most már a térkép segítségével)?? :omg:
Ezt sajnos nem tudom előre megmondani. Ha úgy alakul, hogy valamit változtatnom kell, ami miatt a mentések már nem lesznek használhatóak, akkor újra kell majd játszani a demó részét :hmm: [quote]- ne mutasson a térkép minden apró részletet (maradjon meg a felfedezés lehetősége[/quote] Csak annyit mutat, amit a képen is látsz. Az utakat és a teleportokat a másik térképekre. Nincsenek rajta a zárt kapuk, se a ládák, se semmi extra, ráadásul külön megvásárolandó a térkép és az iránytű is. A térkép olcsóbb, 600 arany és az konkrétan csak a város térképe. Az iránytű drágusz, 1000 arany, ha az is megvan, akkor jelöli, hogy hol vagy a térképen. Summás help :D [quote]- csak azokat a részeket mutassa, ahol már járt a csapat[/quote] Mármint arra gondolsz, hogy egy globális térkép tárgy legyen és ha azt megveszed, akkor ahogy mész, úgy a különböző helyszíneken rajzolgassa, hogy merre jártál eddig? Tehát, mint az előző screenshoton, csak mindegyik térképre? :hmm: Mert most venni lehet a turista térképet és azon fura lenne, ha nem látnád az utakat :D De amúgy ez az ötlet tetszik. Ha nem is minden térképre, de az erdőkre és bányákra lehet megcsinálom és akkor egy egyszer megvásárlós térkép + iránytű lesz.
Zrokky 22916
Ééééés *dobpergés* a játék elérhető a [url=https://rubydragon.hu/game/dragonblade4]Játékok / Dragon Blade 4[/url] menüből! :party: Jó játékot mindenkinek! (: Ha elakadnál, hibát találnál, kérdésed van, vagy csak beszélni szeretnél a játékról, akkor azt ebben a témában tedd 8) [u]A játék online fut, nem kell letölteni! Chrome és Firefox böngészőkben lett tesztelve.[/u] [b]A játék irányításáról pár szó:[/b] [spoiler]A karaktert a W-A-S-D gombokkal és a nyilakkal tudjátok mozgatni. [u]Akció gombok[/u] [b]Enter,Space:[/b] Akció gomb [b]Esc:[/b] Menü [b]Shift:[/b] multi funkciós gomb. Ahol használva van, pl. minigamékban, ott szól a játék róla. Harc közben a sebességet lehet állítani vele. [b]Q, E[/b]: Lapozó gombok. Boltban és harc közben a karakterek között lehet lapozni, ha több van, mint amennyi kifér. [b]Kamera irányítás[/b] Bal egérgomb nyomva tartásával és az egér mozgatásával tudjátok forgatni. Görgővel lehet zoom-olni. [i]Az előre beállított jeleneteknél le van tiltva a kamera mozgatása, illetve némely térképeken (pl. introban) le van korlátozva a kamera forgathatósága.[/i] [/spoiler] [b]Játék mechanika és ismert bugok[/b] [spoiler]A játékban alapvetően van csapatsebzés, ez nem bug! Egyes varázslatoknak és fegyvereknek területi sebzésük van. Ez skilleknél nem mindig mutatkozik meg még, mivel az egyes skillek a fegyverek hatótávjával számolnak, a megjelenítésnél viszont a skill saját Rng-jét nézi.. majd valamikor javítom >_< A képességeket venni lehet, szintlépéstől nem kapnak a karakterek! A mobok direkt mindig viszonylag kevés pénzt dobnak, így max sok tápolással szerezhető meg a boltból az összes legjobb cucc és képesség. Cappynél megnéztük a játékot laptopon és ott nagyon durva eredményeket produkált az árnyék a játékban.. ha nem mozdítottad meg a kamerát, 2 másodperc után az egész kép össze-vissza villódzott.. ez valami framework bug lehet, vagy nem tudom. Asztali gépeken és telefonon nem sikerült reprodukálnom, csak Cappy laptopján. Majd még valahogy ki kell vizsgálni, hogy mi lehet, vagy hogy lehetne megoldani, hátha másoknál is előfordul. [/spoiler] [b]Egy random help![/b] [spoiler]A random harcoknál, ha te mész oda a szörnyekhez és enterrel indítod el a támadást (külön hang jelzi, ha sikerül), akkor automatikus védekező státuszt kapsz az első pár körre![/spoiler] [b]Mentés[/b] [spoiler]Amikor először mentesz, az első mentési blokkal állíts be magadnak egy tetszőleges nevet és kódot, amihez a mentés csatolódni fog. Ezt a nevet és kódot jegyezd meg! Ez azért kell, mert online mentés van és ezzel tudod a későbbiekben elérni a mentéseidet (ha másik böngészőben, gépen, akármilyen eszközön futtatnád a játékot). A nevek és kódok titkosítva vannak tárolva a szerverünkön. Ha elfelejtenéd valamelyiket, akkor nem fogunk tudni segíteni benne! Ne felejtsd el! :( [/spoiler]
Ekkor: 2020-06-20 13:25:54